Ganska så roligt

cte

Ja, min är finare än din
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
SV650S -00
Det var fan det bästa jag har läst... Hahaha... Det är fan otroligt!

Det är så tragiskt så jag snart kommer ta livet av mig...

"Spelen jag höll i min hand hette Gemeni, Drakar & Demoner samt ett utländskt spel kallat Call of Chtulhu." ..... "Min 14-årige son vaknade av att jag grät efter att ha bläddrat igenom dessa böcker och frågade vad som stod på. Jag lät honom titta i böckerna och sedan grät vi tillsammans över allt detta våld som så ingående beskrivs i dessa rollspel."

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
" Själv ser jag verkligen fram emot en vecka med Petting! Planera alltså in vecka två för ett intimt möte med en av Amerikas mest erfarna handpåläggare."

:D Hehe! Vad sjutton får de allt ifrån...

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Höll på att skratta ihjäl min när jag såg den där sidan första gången. Det är en satir för er som undrar, tycker de gör ett störtskönt jobb för nästan alla grejer på sidan är kopierade från olika sekter och frikyrkor.

Stod i tidningarna om sidan för ett par år sen har jag för mig.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
http://sffs3.tripod.com/bocker.htm

I Uppdrag GUD får vi följa vår ungdomspastor Jonas Eeks spännande tid som legosoldat hos de israeliska bosättarna.

"Jag satt i det provosoriskt uppförda lägret, uppslukad av andra korinterbrevet när jag blev varse om skottlossning utanför. Automatiskt osäkrade jag min 9 mm UZI. Det svarta stålet från mynnigsröret glänste fortfarande efter morgonens vapenvård. Jag smög mig fram mot lägergränsen.

Så fick jag syn på en palestinsk terrorist, kanske 12-13 år och beväpnad med en stor, vass sten som avancerade genom terrängen med ryggen vänd emot mig. Min mynningsflamma lyste upp mörkret när jag tömde magasinet mot djävulsbarnet framför mig. "Allahu akbar..." var det sista som slapp ur honom innan han skönk ner i ökensanden, genomborrad av ett 40-tal skott."

Eek, Jonas: Uppdrag GUD
327 sidor (inklusive en 30-sidig bilaga med färgfotografier av Eeks handeldsvapen och specialknivar)
Tibro förlag 1999
ISBN 91-756636-1-9
375 SKR

"Uppdrag GUD är spännande som en thriller, men samtidigt i bästa mening tankeväckande och genomsyrad av en varm kristerlig kärlek." Lena webmaster och student

"Se upp mohamedaner! Här kommer Eek!" Rigmor Mårtensson barn- och församlingspedagog

"Eek är GUDS svar på Carl Hammilton" Jonas Eek Ungdomspastor

NSR

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TT 350 -90
Inget trevligt första intryck, men jag beslutade mig för att ta mig en närmare titt på själva rollspelen. Så jag bad kassaexpediten (som var långhårig och såg ut att ha tagit någon form av hämmande drog) att visa mig några rollspel.

eller så

Sagan om Ringen är baserat på J.R.R. Tolkiens böcker om Midgård. Detta kan tänkas harmlöst, dock bör man betänka att Tolkiens fantasivärld är kätteri, eftersom att mycket är baserat på asatro och satanism. Rasism är också ett återkommande tema i Tolkiens värld, då världen bebos av olika raser, ex. Alver, Människor, Dvärgar, Orcher etc. Dessa varelser har, om inte hat, ett starkt förakt gentemot andra raser än dess egen.

:D :D :D

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Hightuned skrev:
Den där sidan är ett skämt va, så torr bakom öronen kan väl ingen vara?. :D

Nä, det är ett skämt! Grymt coolt och genomtänkt, tror många sekter känner sig träffade på ett eller annat vis :)

Dufva

Guest
Porrtidningar finns det gott om i Sverige. Och jag rekommenderar ingen att bläddra i dessa. För att förstå hur otroligt snuskiga och avskyvärda dessa publikationer är har jag för att tränga in i ondskan tagit på mig det fruktansvärda ansvaret att läsa igenom samtliga utgåvor av Cats, Svenska Hustler, Lektyr och Aktuell Rapport. Det blev inte mindre än 1817 volymer jag tvingades läsa igenom – ord för ord, bild för bild. Och jag kan lova er att det verkligen inte är något jag kan anbefalla er andra att göra! Sida upp och sida ner med obestridligt vulgära bilder och texter och jag måste säga att innehållet var mycket mer frånstötande än jag någonsin kunnat ana. S.k. gangbangs, erigerade penisar, spillande av sädesvätska, analsex, våld, nazistisk propaganda och onani. Jag iakttog även att de stackars flickor som helt oblygt blottar sig i dessa publikationer i många fall såg mycket drogade ut. Åtminstone 30% visade tydliga tecken på att de överdoserat Fenylpropanolami och Somatropin eller blandat alkohol med Sparkal hydroklorotiazid för att kunna utstå de enorma somatiska påfrestningarna. Det är dock viktigt att poängtera att de personer som deltar i dessa tidningar på intet sätt endast får ses som offer. De är skökor och därför föreslår jag att någon typ av lag ställer dem till svars och straffas för sina vedervärdiga handlingar. Moralförfallet i samhället kan inte bagatelliseras utan måste beivras!

1817 volymer :D

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
:rofl

"Hur vet jag att mitt barn onanerar?
Det finns en rad karaktäristiska psykiska, fysiska och sociala varningstecken man kan hålla utkik efter. Typiska sådana är:

Nya tankesätt och ideal
Konstig blick och ostadiga handrörelser
Röda ögonvitor
Försämrad koncentration
Snabba humörskiftningar
Sena kvällar
Byte av umgänge i negativ riktning
Tidigare fritidsintressen avtar och upphör
Skolk
Nedsatt syn
Isolering
Småkriminalitet
Sover oroligt
Trötthet, slöhet, likgiltighet
Manipulationer; man spelar ut de vuxna mot varandra
Lögner och halvsanningar
Glömska
Försämrad inlärningsförmåga"

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
Alltså man blir fan mörkrädd när man läser det där... alla som inte följer deras ideal är princip knarkare och arbetslösa som är lägrestående än dem själva! :skrämd

Klientelen verkade vara mestadels ungdomar med svarta kläder och metallsmycken i både öron och näsa (s.k. piercings). Många av dem var säkert arbetslösa och säkerligen använde de droger eftersom de bara verkade hänga där i butiken och prata om sina rollspel.

läste detta om idrott...

När den idrottsliga karriären börjar gå utför viker man idag ut sig i någon av de snuskiga herrtidningarna eller börja knarka och slåss.
Doping är numera ett måste om man vill nå toppen! Som jag ser det är problemet en följd av att vi tillåtit kvinnan att tävla på samma villkor som oss män.

Så nu vet ni som idrottar vad som kommer att hända när ni lägger av... :D :D

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Såg att någon hade skrivit i gästboken till den där sidan och klagat på att de försökte smutskasta och driva med kristen tro... Håller inte alls med om det. Hundratusentals människor i Sverige är medlemmar i fundamentala sekter/frikyrkor som på flera punkter inte ligger allt för långt från fiktiva SFFS. Att få igång debatten och samtidigt göra det med 7jävla humor tycker jag är helt suveränt :). Mer satir åt folket!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
"Porrtidningar finns det gott om i Sverige. Och jag rekommenderar ingen att bläddra i dessa. För att förstå hur otroligt snuskiga och avskyvärda dessa publikationer är har jag för att tränga in i ondskan tagit på mig det fruktansvärda ansvaret att läsa igenom samtliga utgåvor av Cats, Svenska Hustler, Lektyr och Aktuell Rapport. Det blev inte mindre än 1817 volymer jag tvingades läsa igenom – ord för ord, bild för bild. "

Hahahahahahaha! Titta på det här!-Stackarn! Han drog nog inte i televinken en enda gång heller!

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Originally posted by Kongo
Man kan fan inte fatta att det finns! Sitter och dricker bira och kollade in artiklarna, man blir ju fan mörkrädd! :skrämd
Hehe, en till som svalde betet ;). Måste vara genier som gjort den där sidan. Fastän bluffen avslöjats flera gånger i tidningar och på olika ställen på nätet så fortsätter de att uppdatera och folk går på det än :).

Klockrent, heja SFFS :D

Last edited:

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
berggren_martin skrev:
:rofl

"Hur vet jag att mitt barn onanerar?
Det finns en rad karaktäristiska psykiska, fysiska och sociala varningstecken man kan hålla utkik efter. Typiska sådana är:

Nya tankesätt och ideal
Konstig blick och ostadiga handrörelser
Röda ögonvitor
Försämrad koncentration
Snabba humörskiftningar
Sena kvällar
Byte av umgänge i negativ riktning
Tidigare fritidsintressen avtar och upphör
Skolk
Nedsatt syn
Isolering
Småkriminalitet
Sover oroligt
Trötthet, slöhet, likgiltighet
Manipulationer; man spelar ut de vuxna mot varandra
Lögner och halvsanningar
Glömska
Försämrad inlärningsförmåga"

Borde inte titeln vara: Hur vet jag att mitt barn INTE onanerar? :p

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Skojjigaste länken jag sett på länge.. Många timmars småfnissande framför mig .. :tummenupp

Hade förresten - 200 i "troendetestet".. hähä..

/B

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Bj.O.rn skrev:
Skojjigaste länken jag sett på länge.. Många timmars småfnissande framför mig .. :tummenupp

Hade förresten - 200 i "troendetestet".. hähä..

/B
Haha, jag fick minus 250 (satanisten) :p

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...