Mitt garage är tomt just nu!! Nån som har nåt#47 ss600 skrev:2621059Hej alla!!
Hoppas allt är bra med er, Det har ju ryktas om att många har bytt tävlings hojar inför nästa säsong, så hur ser det ut i era garage just nu... nu vill vi se lite bilder.
Finns en helt standard R6 -06 i mitt garage som bara väntar på att få byta ägare.Tommy36 skrev:2622684Mitt garage är tomt just nu!! Nån som har nåt
att fylla det med?? 250-600cc Race el standard!!
MVH Tommy
750-R skrev:2638164Va det banägardelar till salu? Huräre med utomsockenspojkarna då? Kommer vi att få se nåra mintgröna, mackägargula R6r hörde nåt om fler cbr 600 i distriktet. Sen hur blire me "sele" grabbarna å alla andra? Kenneth kommer han att köra me storpojkarna eller blire 600 även för han? Å damerna hur blire med damerna? Markus tävlingsambitioner? Sjölander/comeback? Abloy/Lägga ner gatåkandet å bli en "helylleracingsnubbe"? Tomas å Roger Hur många tävlingar? Å alla som ska ta licens, hur tänker ni? Å jag själv då? Ska fråga psykologen till veckan Ja helt enkelt HÅLL OSS INTE PÅ HALSTER UTAN SJUNG UT NU VA!!
Har en R6 -99 till rätt kurs, bara att höra av dig om intresse finns.Tommy36 skrev:2622684Mitt garage är tomt just nu!! Nån som har nåt
MVH Tommy
Många fler än du har varit på oss och undrat hur det blir nästa säsong, men tyvärr Micke så har vi ännu ingen text att sjunga. Dock släpper vi som vanligt alltid nyheterna om vad som händer i teamet först på N-TRADE RACING webben. Den sajten är alltid uppdaterad. Mycket är fortfarande oklart men nästa vecka kommer nog första nyhetssläppet om inriktning för 2007 och mer information kommer löpande att presenteras där gällande vad som händer fram till säsongsstart.750-R skrev:2638164Kenneth kommer han att köra me storpojkarna eller blire 600 även för han? HÅLL OSS INTE PÅ HALSTER UTAN SJUNG UT NU VA!!
Blir nog tyvärr inte något av allt skvaller trots allt, för jag hittade en 3,5 Bhp cyl & kolv åsså en bing "tolva" till flakisen, så det blir nog till att lägga några läckra långsladdar i gruset runt korvmojjen istället.hudiksvall skrev:2638609Efter ett par sofiero 7,5: or och några collin mac rae= jäger och redboll blir man ju lite på skvaller bytta nivå. Mackägarn = trimmad öhlinkittad zx10RR , Den mintgröna är för försäljning fast rykten talar för mer cubik, nyare chassi, snyggare färg betydligt bättre racebil och ev förhoppningsvist en regbar cykel.
GasLars bike blir nog också öhlinkittad. GasLars måtto: Längre stänkskärmar åt sporthojs folket.
Min trippel R skall nog få nya kåpor och bättre bakdämpare.
Ducce abbe ser sig om efter en 600 CUI:are. Kan vi hoppas på 155 kg honda?
BockJohan suktar efter en 954:a
Dennis är inne på tredje ramen på sin R6:a. Kan han övertala scheferna på ericsson blir det nog en K5 eller K6:a
Fan vad jag länktar till sommarn.
#47 ss600 skrev:2621059Hej alla!!
Hoppas allt är bra med er, Det har ju ryktas om att många har bytt tävlings hojar inför nästa säsong, så hur ser det ut i era garage just nu... nu vill vi se lite bilder.
-Vi vill se bilder på KWAKEN!!! Det ryktas om en supersport hoj i matforsTommy36 skrev:2622684Mitt garage är tomt just nu!! Nån som har nåt
MVH Tommy
En Kwak -03, fd papunen hoj, Fullkittad SS600, Säkert mer potent#47 ss600 skrev:2671217-Vi vill se bilder på KWAKEN!!! Det ryktas om en supersport hoj i matfors
Tommy36 skrev:2672305En Kwak -03, fd papunen hoj, Fullkittad SS600, Säkert mer potent
än mig. Öhlins fram och bak mm mm. Skönt att inte ha tomt i garaget
nå mer.... Det blir lite pyssel i vinter ochsen gasas det till sommaren.
God Jul!!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari