Garage sökes....

Gick med
20 Aug 2004
Ort
Westridge
Hoj
YZ450F å en liten grön
Letar garage plats för mej å 2 kompisar. Åker cross/enduro och vi har idag en bilplats i ett hyreshus men pga några surfi**or till kärringj**lar så får vi inte ens tvätta där längre och att meka är inte ens att tänka på..

En liten tant kom fram till mej idag när jag vaskade av bilen och upplyste mej om att man minsann absolut inte fick tvätta/meka/vara/störa/ens synas där.
"Tänk om alla skulle tvätta sina automobiler här ute", ska tillägga om att det är en grusplan.. Vad är skillnaden mellan regn/snö å tvättvatten????

Jaja vad jag letar efter är: Minst plats för en bil, Tvättmöjlighet, El, Värme..

Om ni vet nått så hör av gärna av er. Gärna ihop med likasinnade så man slipper nått gnäll...

Jag@langz.net finns jag på..

/M
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Lang™ skrev:
Letar garage plats för mej å 2 kompisar. Åker cross/enduro och vi har idag en bilplats i ett hyreshus men pga några surfi**or till kärringj**lar så får vi inte ens tvätta där längre och att meka är inte ens att tänka på..

En liten tant kom fram till mej idag när jag vaskade av bilen och upplyste mej om att man minsann absolut inte fick tvätta/meka/vara/störa/ens synas där.
"Tänk om alla skulle tvätta sina automobiler här ute", ska tillägga om att det är en grusplan.. Vad är skillnaden mellan regn/snö å tvättvatten????

Jaja vad jag letar efter är: Minst plats för en bil, Tvättmöjlighet, El, Värme..

Om ni vet nått så hör av gärna av er. Gärna ihop med likasinnade så man slipper nått gnäll...

Jag@langz.net finns jag på..

/M

Denna kanske?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=67270
 
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Westridge
Hoj
YZ450F å en liten grön
mmm såg den men tror att det är för litet.... och ingen värme och bara sommar vatten...

andra förslag..??

/M
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top