Garage troubles

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Jag trodde jag skulle kunna ta bort en bild genom att klicka på krysset jämte tumnageln på bilden, men då rök hela garaget. Sen kan jag inte skapa ett nytt garage för den föreslagna garage-länken är tydligen redan upptaget.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Mina bilder är borta:va

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag har PRECIS uppdaterad allting...

Vad händer när du klickar på "Mina garage" ? Syns inte ditt garage där då?

Mina bilder är borta:va
Av någon anledning försvann en del bilder i överföringen från gamla systemet. Du får ladda upp dom på nytt.

Jag ser iaf 1 bild i ditt garage.

Last edited:

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Var tog RR profilen som man hade i garaget vägen, kommer den tillbaka?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Last edited:

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Okej, men ditt garage finns ju iaf ser jag. Klicka då på "Ny motorcykel".

Råger det.

Nu gjorde jag ett testgarage, det är den mindre beskrivna kryssknappen som raderar hela garaget & gästboken. Jag tror det är bra om den har en rikare beskrivning vad som händer när man trycker där.

Bifogat

• gonners ii.jpg
    gonners ii.jpg
    115.1 KB · Visningar: 73

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Råger det.

Nu gjorde jag ett testgarage, det är den mindre beskrivna kryssknappen som raderar hela garaget & gästboken. Jag tror det är bra om den har en rikare beskrivning vad som händer när man trycker där.
Ska gå över Firefox-problemen nu... vekrar inte hantera CSS och DIV-taggarna som i IE... alls. Den där kryssrutan där ÄR just för att ta bort hela inlägget / mcn.

TMY

Medlem
Gick med
24 Aug 2006
Hoj
2019 Ducati Scrambler CR
Lånar tråden då jag också har ett garageproblem. Jag har 3 olika hojar i mitt garage med 3 bilder på varje hoj. Igår kunde jag endast se 2 bilder på en av hojarna och ingen bild alls på de andra?
Och idag så har de bilderna jag inte kunde se igår blivit synliga igen, dock så ligger dom under "fel" hoj? Bilderna verkar alltså hoppa runt lite som dom vill :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Lånar tråden då jag också har ett garageproblem. Jag har 3 olika hojar i mitt garage med 3 bilder på varje hoj. Igår kunde jag endast se 2 bilder på en av hojarna och ingen bild alls på de andra?
Och idag så har de bilderna jag inte kunde se igår blivit synliga igen, dock så ligger dom under "fel" hoj? Bilderna verkar alltså hoppa runt lite som dom vill :)
Ja det är tyvärr på grund av en tabbe återigen av mig i ett script. Jag råkade göra så att en medlem lyckades att föra över 350 bilder till sitt eget garage... Detta då för att ett värde inte var ifyllt i en query som byter ut infrmation i galleridatabasen. Gick som tur var att föra tillbaka med en halvavancerad query, men dock inte ner på specifik motorcykelmodell då varje fil ej är kopplad per id till något.

Det är "permanent"... så du måste ta bort och ladda upp igen.

Jag kanske ska se om jag kan på något sätt bygga en funktion där man kan flytta filer över till en annan mc, eller till ett annat blogginlägg.

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Ska gå över Firefox-problemen nu... vekrar inte hantera CSS och DIV-taggarna som i IE... alls. Den där kryssrutan där ÄR just för att ta bort hela inlägget / mcn.

Ett annat förslag är att inmatningsfältet för nya kommentarer hamnar överst, ovanför tidigare kommentarer (som det var på SH årsmod -07).

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Min orangea pratbubbla blinkar att jag har nya kommentarer.
Men när jag öppnar garaget så finns det inga alls???:va

_teSSan_

Guest
Min orangea pratbubbla blinkar att jag har nya kommentarer.
Men när jag öppnar garaget så finns det inga alls???:va

Samma här, först försvann alla gamla gb-inlägg, och nu idag fick jag min andra kommentar, och när jag klickar på pratbubblan och kommer till garaget står det att jag har 2 kommentarer, men när jag klickar vidare för att läsa står där att jag bara har en kommentar, var är det andra nånstans...?

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Samma här, först försvann alla gamla gb-inlägg, och nu idag fick jag min andra kommentar, och när jag klickar på pratbubblan och kommer till garaget står det att jag har 2 kommentarer, men när jag klickar vidare för att läsa står där att jag bara har en kommentar, var är det andra nånstans...?

Nu kan jag se dem!!:)

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
- Jag kör i Rookie 600, men enligt garaget kör jag i tre andra klasser...
- Var kommer alla annonser ifrån??

Mitt garage ser ut såhär:

Bifogat

• garage.jpg
    garage.jpg
    122 KB · Visningar: 48
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari