flugan
Vem vet
Jag trodde jag skulle kunna ta bort en bild genom att klicka på krysset jämte tumnageln på bilden, men då rök hela garaget. Sen kan jag inte skapa ett nytt garage för den föreslagna garage-länken är tydligen redan upptaget.
Av någon anledning försvann en del bilder i överföringen från gamla systemet. Du får ladda upp dom på nytt.Mina bilder är borta
De är gonnersJag har PRECIS uppdaterad allting...
Vad händer när du klickar på "Mina garage" ? Syns inte ditt garage där då?
kan du ta bort din länk under ditt medlemsnamn? Den trycker profilen åt sidan.Var tog RR profilen som man hade i garaget vägen, kommer den tillbaka?
Okej, men ditt garage finns ju iaf ser jag. Klicka då på "Ny motorcykel".De är gonners
Fixatkan du ta bort din länk under ditt medlemsnamn? Den trycker profilen åt sidan.
www.sporthoj.com/roadracing/
där finns fortfarande allting. ska bara lägga in det på ett bra sätt igen.
Okej, men ditt garage finns ju iaf ser jag. Klicka då på "Ny motorcykel".
Ska gå över Firefox-problemen nu... vekrar inte hantera CSS och DIV-taggarna som i IE... alls. Den där kryssrutan där ÄR just för att ta bort hela inlägget / mcn.Råger det.
Nu gjorde jag ett testgarage, det är den mindre beskrivna kryssknappen som raderar hela garaget & gästboken. Jag tror det är bra om den har en rikare beskrivning vad som händer när man trycker där.
Ja det är tyvärr på grund av en tabbe återigen av mig i ett script. Jag råkade göra så att en medlem lyckades att föra över 350 bilder till sitt eget garage... Detta då för att ett värde inte var ifyllt i en query som byter ut infrmation i galleridatabasen. Gick som tur var att föra tillbaka med en halvavancerad query, men dock inte ner på specifik motorcykelmodell då varje fil ej är kopplad per id till något.Lånar tråden då jag också har ett garageproblem. Jag har 3 olika hojar i mitt garage med 3 bilder på varje hoj. Igår kunde jag endast se 2 bilder på en av hojarna och ingen bild alls på de andra?
Och idag så har de bilderna jag inte kunde se igår blivit synliga igen, dock så ligger dom under "fel" hoj? Bilderna verkar alltså hoppa runt lite som dom vill
Ska gå över Firefox-problemen nu... vekrar inte hantera CSS och DIV-taggarna som i IE... alls. Den där kryssrutan där ÄR just för att ta bort hela inlägget / mcn.
Min orangea pratbubbla blinkar att jag har nya kommentarer.
Men när jag öppnar garaget så finns det inga alls???
Samma här, först försvann alla gamla gb-inlägg, och nu idag fick jag min andra kommentar, och när jag klickar på pratbubblan och kommer till garaget står det att jag har 2 kommentarer, men när jag klickar vidare för att läsa står där att jag bara har en kommentar, var är det andra nånstans...?
Nu kan jag se dem!!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |