Garage-/uppställningsplats SKÅNE (Lomma\Lund\Malmö)

puuh_racing

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
BMW R1150 GS Adv. -02
Hej

Nyinflyttad från Umeå och söker garage-/uppställningsplats, gärna i Lomma. Hör av dig med förslag.

Tänkte jag skulle kolla här alternativt har någon förslag var jag skall leta?

Tack på förhand

Emil

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Jag Har en polare i kyrkheddinge (mellan staffanstorp o dalby) som hyr ut en stallbox med eget lås för 500kr/mån om du är intresserad.

puuh_racing

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
BMW R1150 GS Adv. -02
Jag Har en polare i kyrkheddinge (mellan staffanstorp o dalby) som hyr ut en stallbox med eget lås för 500kr/mån om du är intresserad.

Hej

Lite långt bort, suger på karamellen ett tag till och försöker hitta något bättre till.

Tack ändå!

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
tjejhoj moppe edition
Välkommen till Skåne :)

Om du inte får napp här, kolla de lokala hyresvärdarna och bostadsrättsföreningar (även om du själv inte bor hos dem så brukar de ibland hyra ut externt). Kolla Blocket såklart. Är det villaområden där du bor så kan det ibland funka att knacka dörr hos de som har dubbelgarage och kolla om nån har lite plats över (har en kompis som gjorde så och det funkade utmärkt)!

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Jag har lite samma dilemma:gnissla Om jag inte hinner få klart mitt garage innan vintern?

Jag har en kollega på jobbet som tipsade mig om en lantbrukare i Svalöv som tydligen har lagt ner och numer hyr ut ytorna till båtar, bilar, MC, bohag etc?
Måste bara kolla så att det är uppvärmt annars är det bara att glömma:död Kan tyvärr inte kolla förrän om 2 veckor. Semester.
Kanske kunde vara nåt för dig också? Eller är det också för långt bort?
4,5 mil ifrån Lomma.

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Hej välkommen till SKÅNE land :)
Vet ett ställe till dig som passar kanske. MITONGA racing i Lomma. Semmester ett par veckor till.
Bara o ringa o kolla!

puuh_racing

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
BMW R1150 GS Adv. -02
Välkommen till Skåne :)

Om du inte får napp här, kolla de lokala hyresvärdarna och bostadsrättsföreningar (även om du själv inte bor hos dem så brukar de ibland hyra ut externt). Kolla Blocket såklart. Är det villaområden där du bor så kan det ibland funka att knacka dörr hos de som har dubbelgarage och kolla om nån har lite plats över (har en kompis som gjorde så och det funkade utmärkt)!

Tackar, får kolla det ifall jag kammar noll här.

Jag har lite samma dilemma:gnissla Om jag inte hinner få klart mitt garage innan vintern?

Jag har en kollega på jobbet som tipsade mig om en lantbrukare i Svalöv som tydligen har lagt ner och numer hyr ut ytorna till båtar, bilar, MC, bohag etc?
Måste bara kolla så att det är uppvärmt annars är det bara att glömma:död Kan tyvärr inte kolla förrän om 2 veckor. Semester.
Kanske kunde vara nåt för dig också? Eller är det också för långt bort?
4,5 mil ifrån Lomma.

Har hittat gratis uppställning över vintern, så jag är nog nu mera inne på garage i närheten. Tack ändå.

Hej välkommen till SKÅNE land :)
Vet ett ställe till dig som passar kanske. MITONGA racing i Lomma. Semmester ett par veckor till.
Bara o ringa o kolla!

Får kolla vad de har att erbjuda, är ju helt klart nära mig.

Koffe

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
ARRITTOR
Jag har Låst, larmat, uppvärmt garage som jag kan hyra ut för UPPSTÄLLNING lämna på hösten, hämta på våren.

Nån som e sugen? i så fall skicka pm

puuh_racing

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
BMW R1150 GS Adv. -02
Hej

Då tänkte jag dra igång denna gamla tråd igen. Jag är återigen i jakt på garage. Gärna nära Lomma, Lund och Malmö kan funka också! :tummenupp

Skicka ett PM eller svara i tråden om du vet något!

Emil

puuh_racing

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
BMW R1150 GS Adv. -02
Då har det löst sig igen!

Fick möjlighet att komma in i ett "entusiastgarage" i Malmö med ca 20 pers! :tummenupp

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0