Gastuta / Supportertuta/horn

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
R6 -06
Hej,

Behöver en gastuta / supportertuta/horn:
gastuta-1.jpg

Jag vill köpa den i en fysisk butik, helst i gbg-trakten. Någon som vet var man kan hitta en sådan?

Har självklart hittat dem på internet i diverse olika webbshoppar för olika summor + frakt + avgift för att man betalar + att man ändå måste hämta ut paketet + att det tar flera dagar att få hem tutan.

Några tips?

Åh, att jag inte tänkte på teknikmagasinet. Snyggare burk också, en sådan får det nog bli. Tack. :tummenupp

Jaha..du tittade inte på fotbolls VM va?

Faktiskt inte :gnissla
Men jag vet vad det är för något, och jag tvivlar på att min bror vill stå och blåsa i en tratt och få fram något fjuttigt ljud samtidigt som han ska dricka skumpa.. :D

Men jag vet vad det är för något, och jag tvivlar på att min bror vill stå och blåsa i en tratt och få fram något fjuttigt ljud samtidigt som han ska dricka skumpa.. :D

Vuvuzelas tutar rätt mycket, lite lastbilstuta över dem. Men nog för att folk ser lite lätt clownaktiga ut med ett stort plasthorn i ansiktet.

Det vore ju snällt mot omgivningen i alla fall.

Varför ska det levas om så förbannat i alla möjliga sammanhang, du påstår ju att ni är svenskar, varför då tuta och leva jävel som en Arab vid en fotbollsvinst?

.... få fram något fjuttigt ljud...
:va

Ljudnivån från vuvuzelorna har uppmätts till 131 dB(A) vid tutans öppning och till 113 dB(A)
två meter framför öppningen, vilket är skadligt höga nivåer för oskyddade öron
:fakta

Han ville ju impa på brudarna. Är det då inte bättre att stoltsera med sin fantastiska lungkapacitet och därigenom bevisa sig värdig flickornas gunst? Lite sissy att trycka på en knapp.

(Min förhoppning är att han och alla andra som håller på med detta skall blåsa tills medvetslöshet inträder pga syrebrist, helst omgående).

Tack för tipsen allihop, och moraltanterna kan väl använda hörselskydd när min bror tar studenten. Det är inte något som händer allt för ofta.

Undra vad alla gamla tanter tycker om era motorcyklar med slipon/helsystem som väsnas?? ;)

Ska se ifall clasohlson har någon tuta, annars blir det teknikmagasinet, alternativt biltema som en sista lösning. Imorgon ska det handlas!

Tack för tipsen allihop, och moraltanterna kan väl använda hörselskydd när min bror tar studenten. Det är inte något som händer allt för ofta.

Problemet är att det är inte bara din bror som tar studenten, (nuförtiden påstår ju alla som har gått gymnasiet att dom tar "studenten") och blir studenten så jävla mycket roligare av att leva jävel?

Sen ska det tutas när någon fyller år, något fotbollslag gör mål, hela kvällen efter en fotbollsmatch, något hockeylag gör mål, någon röstas ut från BB-huset osv...

Bara för att något är viktigt/roligt för någon så är det inte det för alla andra i omgivningen.

EDIT Min motorcykel har orginalljudämpare, min bil med, båten har elektrisk motor....

Tutade med tutan från clasohlson, testade den i lägenheten för 2 timmar sedan. Tjuter fortfarande i huvudet...

Hej,

Behöver en gastuta / supportertuta/horn:
gastuta-1.jpg

Jag vill köpa den i en fysisk butik, helst i gbg-trakten. Någon som vet var man kan hitta en sådan?

Har självklart hittat dem på internet i diverse olika webbshoppar för olika summor + frakt + avgift för att man betalar + att man ändå måste hämta ut paketet + att det tar flera dagar att få hem tutan.

Några tips?

Det är en sån här du ska ha:
[YOUTUBE-ID]6MasocIBqaE[/YOUTUBE-ID]

Om en tuta impar på unga brewdar, då köper jag hela rasket. Dock mycket tveksam.

Min hustru som dock är något medelålders slår mig intensivt när jag startar min hemmagjorda kompressortuta.

Tutade med tutan från clasohlson, testade den i lägenheten för 2 timmar sedan. Tjuter fortfarande i huvudet...

Och du tycker fortfarande att det är en bra idé att folk i klunga ska tuta varandra i öronen med såna?

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back