Gaswirebegränsare SV650s k3

nabilghulam

Ny medlem
Gick med
8 May 2014
Hoj
2003, SUZUKI, SV650S
Tja!

Har en sv650s k3 som jag behöver strypa men hittar ingenting på nätet. Känns ganska tomt runt just denna motorcykel. Är ny inom området och vilja börja leka lite mekaniker haha :).

Fick precis hem en strypningssats(gaswirebegränsare) ifrån MC kompaniet och den ser ut såhär:
gaswire.jpg

Är det lätt att montera den? Om någon har någon länk till något hjälpfullt hade det vart grymt!

Tack

aalialgoz

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2015
Hoj
Letar ny A2 hoj
Jag har monterat en strypsats från MC kompaniet på min er6:a och jag var i en precis likadan situation som du! För mig var det svinenkelt eftersom jag bara lossade på dom två original skruvarna som sitter vid vajern och skruvade åt plattan med original skruvarna. Gick igenom reggbesiktningen utan problem så jag skulle tro att samma sak gäller i ditt fall. Följ bara instruktionerna som följer med så ska det nog gå bra:)

nabilghulam

Ny medlem
Gick med
8 May 2014
Hoj
2003, SUZUKI, SV650S
Jag har monterat en strypsats från MC kompaniet på min er6:a och jag var i en precis likadan situation som du! För mig var det svinenkelt eftersom jag bara lossade på dom två original skruvarna som sitter vid vajern och skruvade åt plattan med original skruvarna. Gick igenom reggbesiktningen utan problem så jag skulle tro att samma sak gäller i ditt fall. Följ bara instruktionerna som följer med så ska det nog gå bra:)

Tack för självförtroendeboosten, lyckades pilla dit den själv. Tog ganska lång tid men gick bra till slut :)

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum