Gav fel person fingret. Jägarvallen Linköping. (Förlåt)

gsx1168e-83

Tomas
Gick med
4 Jan 2005
Hoj
1983, Suzuki GSX1100E
Jag skäms. Mötte två hojar utanför jägarvallen i Linköping och gav dessa fingret. Jag var helt säker på att det var polare till mig och jag skulle "skämta". Precis när jag passerar ser jag att det är några jag inte känner alls. Om ni ser det här- FÖRLÅT!
Hur fan kan jag se fel på en svart och en blå hoj?

foobar

C9 H13 NO3
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Såld! :( Förhoppningsvis en ny nästa säsong.
gsx1168e-83 skrev:
Jag skäms. Mötte två hojar utanför jägarvallen i Linköping och gav dessa fingret. Jag var helt säker på att det var polare till mig och jag skulle "skämta". Precis när jag passerar ser jag att det är några jag inte känner alls. Om ni ser det här- FÖRLÅT!

Hehehe... Sånt som händer! :D

Var glad att de inte "lackade ur" och följde efter dig eller något liknande. Då hade det kunnat sluta med: :fatta! -> :näsblod

Mc Carlsson

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
Såld.
gsx1168e-83 skrev:
:ajjabajja man gör inte :finger åt andra mc-åkare!!!! (finns undantag) Men du skäms iaf, så lite samvete har du ändå :tummenupp

gsx1168e-83

Tomas
Gick med
4 Jan 2005
Hoj
1983, Suzuki GSX1100E
glenoyne skrev:
Nej det var det inte. Jag stod i McDonkan kön när du svängde in till dig.

MVH Martin

Ok. Jag trodde att det var kossan jag mötte och dig bakom. Fingret var till kossan (inte dig). Tror det var en blå R1:a som blev drabbad.
Jag sköt igång järnhingsten och körde hem. Nu blir det Mecka i garaget tills fingrarna blöder.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
foobar skrev:
Hehehe... Sånt som händer! :D

Var glad att de inte "lackade ur" och följde efter dig eller något liknande. Då hade det kunnat sluta med: :fatta! -> :näsblod
Har hänt mig.. gav snabbt fingret till någon i en bil för att höll på att ligga tätt bakom mig och hade helljuset på, och när han skulle köra om så gick det i 0.5km/h snabbare än mig... (båda körde bil iof)

Han hängde efter mig o kastade papper o skit på bilen vid nått rödljus, tillslut körde han om igen och tvärnitade framför mig till stillastående och backade tillbaka så han stängde in mig.. han hoppade ur och började skricka att han skulle skära halsen av mig om jag gjorde det igen och att jag inte visste vem han va.. (en 40-50årig invandrare).

hade jag inte haft två stora polare i bilen vette fan vad han hade gjort :eek:

Där snackar vi om att ge fingret åt fel kille...

foobar

C9 H13 NO3
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Såld! :( Förhoppningsvis en ny nästa säsong.
kajlyl skrev:
Har hänt mig.. gav snabbt fingret till någon i en bil för att höll på att ligga tätt bakom mig och hade helljuset på, och när han skulle köra om så gick det i 0.5km/h snabbare än mig... (båda körde bil iof)

Han hängde efter mig o kastade papper o skit på bilen vid nått rödljus, tillslut körde han om igen och tvärnitade framför mig till stillastående och backade tillbaka så han stängde in mig.. han hoppade ur och började skricka att han skulle skära halsen av mig om jag gjorde det igen och att jag inte visste vem han va.. (en 40-50årig invandrare).

hade jag inte haft två stora polare i bilen vette fan vad han hade gjort :eek:

Där snackar vi om att ge fingret åt fel kille...

I det läget hade jag nog inte kunnat tygla mitt humör! Det hade blivit slagsmål direkt. :gnissla

Omoget och dumt? Javisst! Men som han betedde sig, gör man bara inte! det är en sak att räcka ut långfingret, men om någon kastar grejer på min bil, då är det krig!

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
foobar skrev:
I det läget hade jag nog inte kunnat tygla mitt humör! Det hade blivit slagsmål direkt. :gnissla

Omoget och dumt? Javisst! Men som han betedde sig, gör man bara inte! det är en sak att räcka ut långfingret, men om någon kastar grejer på min bil, då är det krig!

Kan bara hålla med :fyllisar :tomten

kungko

HAN MED KLYVD TUNGA...
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
CRF 250R -07
Jasså...!

det va till MIG...jojo det ska ja allt komma ihåg MR springstart...HAHA...klant

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Själv har jag just kommit hem från årets premiärtur och i stället för att ge folk fingret så har jag vinkat på alla hojar jag mötte och till och med HD-åkarna vinkade glatt tillbaka. Kan det vara det fina vädret eller är det bara våren och det blir sämre sedan? :va

:D

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Ninjaboy skrev:
Själv har jag just kommit hem från årets premiärtur och i stället för att ge folk fingret så har jag vinkat på alla hojar jag mötte och till och med HD-åkarna vinkade glatt tillbaka. Kan det vara det fina vädret eller är det bara våren och det blir sämre sedan? :va

:D

Hörru, vart tog du vägen? :3freak

Rosell

Toooourer
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
2016 BMW R1200GS ADV, 2014 BMW F800GS ADV
foobar skrev:

:hihi

Henren

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2004
Hoj
Ingen hoj
kungko skrev:
det va till MIG...jojo det ska ja allt komma ihåg MR springstart...HAHA...klant

Tja Kossan, Henke här...

Har du klarat kortet? Nej tänkte väl det, inte lång tid kvar nu! Maj Maj Maj...

Vem kör du med och vem är du som heter Gsxr 11xx o har en Gsxr 750?

Åker själv Gsxr 750 iår också fast en 91:a istället för 93:a...

/ Henke

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
men hallå grabbar!

hela järngänget samlat! nicke styrfladder, billy buff bludder, sille springstart!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024