Skulle hämta lite grejer på industriområdet i eslöv, och såg en gammal skåpbil som bara körde runt och kollade. Brukar vara många skåpbilar här men det står alltid firmanamn på dessa. Denna bil hade helt rent regskylt, så för skojs skull kollade jag den på transportstyrelsens sida och det visar sig att skylten tillhör en vit vw 3c 2015, och detta var en 15-20 år gamman röd skåpbil.
Så tänkte larma polisen och de var inte ens intresserade av att veta av det. Dom frågade inte cilken stad, vilken område vad det är för bil, hur den ser ut... Det enda han sa vad är reg nr, och när han fick det så sa han" okej vi ska ta en titt på det"
Nu ar jag vad fan var det? Förstår fortfarande inte hur han kunde skita i det helt och hållet.
Detta hände för mindre än en halvtimma sen
Så tänkte larma polisen och de var inte ens intresserade av att veta av det. Dom frågade inte cilken stad, vilken område vad det är för bil, hur den ser ut... Det enda han sa vad är reg nr, och när han fick det så sa han" okej vi ska ta en titt på det"
Nu ar jag vad fan var det? Förstår fortfarande inte hur han kunde skita i det helt och hållet.
Detta hände för mindre än en halvtimma sen