Swappe
Radical Riders
Någon som vill?
Samling statoil staffanstorp runt kl 13..
Samling statoil staffanstorp runt kl 13..
Last edited:
Gurre skrev:Trööööötter partaj igår.....och ska bort 16 idag. så jag håller till imorgon.
Men dåblåser förhoppningsvis mindre då oxå
![]()
God tur!
Swappe skrev:huga.. blåser vääääldigt idag!
Det belv en ensam tur idag via KetogaN (tackar för tipsen om knäskrap), via Mitonga och en landsvägstur ut mot Häckeberga..
Swappe skrev:huga.. blåser vääääldigt idag!
Det belv en ensam tur idag via KetogaN (tackar för tipsen om knäskrap), via Mitonga och en landsvägstur ut mot Häckeberga..
Kom in på kaffe nästa gång!!!oscar skrev:....Var norrut mot Landskrona/Helsingborg, inge kul!
Robz skrev:Kom in på kaffe nästa gång!!!![]()
....å vaddåjj "inte kul"?? Här ä ALLTID kul!![]()
![]()
oscar skrev:Körde på några småvägar som iof var ganska skojiga, förutom att man inte vissta vad som lurade bakom nästa hör + att det var fullt med löv på vägen. När man väl kom ut ur skogen så häll man fanimej på att blåsa av hojen. Körde fatiskt igenom Hofterup ut mot BGCC för att käka. Sen började oljelampan lysa och då blev Oscar nervös o körde hem... (lampan slocknade under 8k varv)![]()
Ujuj.... för mycket bakhjul på R1 kräver (vad jag hört) en halv liter olja x-traoscar skrev:...Sen började oljelampan lysa och då blev Oscar nervös o körde hem... (lampan slocknade under 8k varv)![]()
R1Ola skrev:Min olje lampa började också lysa, MEN det e väl inte så konstigt för när man har kört knäskrap 3-4 km på rak väg så flippar väl sensorn ut. Hoppas jag?!
Robz skrev:Ujuj.... för mycket bakhjul på R1 kräver (vad jag hört) en halv liter olja x-tra![]()
Kolla även anslutningen! Kan ju vara vibbarna vid 8k som får den å tända (positive thinking)
KetogaN skrev:Jag vet var din olja är Ola.. På min hoj säkerligen tillsammans med metallguttens! eller var iaf.. jag hade cykelvård idag eftersom det blåser orkan ute.. man kan bara wheela inne i stan och det får man juh inte! eller hur ?
Nu blänker den som ni är vana vidutan R1-oljestänk över hela hojjen..
(satans R1 dussin oljesprutar pisse hojjar.. )![]()
/KetogaN
Gurre skrev:Piskar trötta mopeder i alla fall (gixxers)![]()
![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli