GBG >> ÖLAND Midsommar

Bodin

Kakmonstret é med MIG!!
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
GiXXer -02
Halloj!!

Är det fler gubbar eller gummor som har planerat kryssa över till Ön där det fina vädret förhoppningsvis fortfarande finns kvar??
Jag åker från Göteborg på fredag förmiddag. Kör över Borås, växjö mm.
Finns det några andra här ute som tänkte åka åt samma håll får ni gärna ta följe, alltid kul om man e flera. :banana

Glad Midsommar!!

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Bodin skrev:
2252169 Halloj!!

Är det fler gubbar eller gummor som har planerat kryssa över till Ön där det fina vädret förhoppningsvis fortfarande finns kvar??
Finns det några andra här ute som tänkte åka åt samma håll får ni gärna ta följe, alltid kul om man e flera. :banana

Glad Midsommar!!
Jag o särringen snackade om att dra Öland på midsommar, vet inte till 100% ännu pga väder o shit. Kan bara säga att Öland kanske inte är den roligaste hojön, om man inte gillar att åka rakt fram o snabbt dvs.
Hmm såg nu att ni drar från götet hehe, själv drar vi i sånna fall från el Capital, men vi kanske ses på bron över :yoparty

pitte

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
CBR 1000 RR -07
Det är du din jävla luv :) Har du packat än? Glöm inte bort att vi ska till södra udden innan vi drar till hotellet bara. Klättra i fyren och skåda fåglar du vet. Annars möts vi i Färjestaden och kör Isle of Man upp till B-holm. Ja ja...det där löser sig. Undra om vi får något STCC-spel av poolskötaren i år också, ha ha!!!

Bodin skrev:
2252169 Halloj!!

Glad Midsommar!!

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
jag ska dit men ha minst 1promille i blodet så ingen hoj ingen som behöver lite sällskap?

Bodin

Kakmonstret é med MIG!!
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
GiXXer -02
pitte skrev:
2252215 Det är du din jävla luv :) Har du packat än? Glöm inte bort att vi ska till södra udden innan vi drar till hotellet bara. Klättra i fyren och skåda fåglar du vet. Annars möts vi i Färjestaden och kör Isle of Man upp till B-holm. Ja ja...det där löser sig. Undra om vi får något STCC-spel av poolskötaren i år också, ha ha!!!

Gamle räv :hihi
Jodu...efter alla våra nederlag, mitt me att systemet stängt å man kände hur midsommar supandet raserades och nu även ditt me viruset :( förtjänar vi ett nytt spel, kanske med Roadracing
:tummenupp Han snackade ju även om jetskis vi skulle ut fara med, får pressa honom på det i helgen.
Nu har jag även löst sprit delen. Fick en sjuttis Bacardi Limon av Mika för att jag var så desperat samt hjälp honom me bilen...GÖTT JUH :banana

Treo på dig nu för fan så räjsar vi över bron imorn!!
// Mr

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...