Gbg ny

PutteGBG

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2011
Hoj
Yamaha YZF-R1 2009
Hej på Er,

Ny på forumet och ny i hojvärlden också. Kallas Putte och bor i centrala GBG är 44. Har länge gått o grunnat på hoj och nu har det blivit av. Köpte en R1 -09 för nån månad sen som står och väntar tills det ska blir vår. Erfarenheten är låg liksom rutinen men alla är ju nybörjare i början. Längtar grymt efter vår/sommar så man kan börja och hoppas kunna joina ngr goa gubbar här som vill ut och åka runt Götet i sommar ibland. Rutinerat att köpa en R1 som första hoj? Nej säkert inte, men jag följer mitt hjärta och det finns ingen annan hoj som ropade mitt namn så högt som denna och inga vuxna argument som fick mig att välja nåt annat heller för den delen. Kul att vara här och äntligen ha en MC. Vi ses och hörs

Putte GBG

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Hoj
Yamaha r6 -06
Välkommen!

Med den hojen så får du nog roligt, men var inte främmande för att köra lite bana så att du får rutin på hojkörningen.

mvh/ Anders

Brännjack

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2011
Hoj
Yamaha FZR 600
Välkommen Välkommen. Tillsammans ska vi nog kunna hjälpa varandra med olika ideer och funderingar.
Jag är väl en av dom som tycker att det händer otroligt lite på det här forumet och någon vidare hjälp får man inte om man behöver det.
Men jag hoppas på nya tider och nytt folk och att allt släpper snart :)
Det är ju vinter snart och vad annat kan man göra än disskutera hoj med liksinnade :)
Rock n Roll!

Richi-Rich

Kör i alla andras tempo!
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
2xR1
Välkommen!!

Helt att köra Retta!! :tummenupp:tummenupp Som föregående så får du följa med och köra lite bana till sommarn!! :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning