geiwiz

Johannes_88

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2004
Hoj
Triumph Daytona 675 -07
tja.

Kan ni som handlat från geiwiz.com skriva lite var ni har för erfarenheter av dem?

Får man alltid sakerna man beställt?

Leveranstid?

Får man nån bekräftelse undertiden eller är det helt tyst ända tills det kommer i brevlådan?

Svenssson

FTS
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
Såld
Jag uppfattade dom som mycket seriösa. Jag fick det jag beställde, kom inom ett par veckor efter att jag satt in pengar på deras konto.

Robe

Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Hur fyllde du i deras orderformulär då? När jag skulle beställa så fanns inte Sverige som val i adressfältet. Jag mailade dom beställningen men fick inget svar :/

/Robin

2hjul

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Honda z50 Monkeybike -74 Ktm 620
det är ett mkt seriöst bra företag som jag har beställt 2 gånger av. jag mailade dom fick svar direkt nästan :)

Johannes_88

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2004
Hoj
Triumph Daytona 675 -07
Svenssson skrev:
2273542 Jag uppfattade dom som mycket seriösa. Jag fick det jag beställde, kom inom ett par veckor efter att jag satt in pengar på deras konto.
Jag där hoppas att det är så för mig med då. jag har betalat in pengarna och allt så det kommer väl troligtvis. Men det länder lite fel att förskottsbetala till utlandet men vad gör man när priserna är bra. .,

Svenssson

FTS
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
Såld
Johannes_88 skrev:
2274695 Jag där hoppas att det är så för mig med då. jag har betalat in pengarna och allt så det kommer väl troligtvis. Men det länder lite fel att förskottsbetala till utlandet men vad gör man när priserna är bra. .,
En liten nyfiken fråga bara, vad är det du beställt? :)

2hjul

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Honda z50 Monkeybike -74 Ktm 620
det tar ca 1 vecka för att dom ska få pengarna sedan ca 5-6 dar tills du får gjejorna:)

Mvh Tomas

Johannes_88

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2004
Hoj
Triumph Daytona 675 -07
Svenssson skrev:
2274752 En liten nyfiken fråga bara, vad är det du beställt? :)
En ny stötdämpare bak, luftfilter och bromsbelägg fram. sammanlagt ca 2300 med frakt. I sverige kostar bara dämparen 3200. Hoppas att ni ursäktas svavedl då jag sitter i bilen med mobilen...

2hjul skrev:
2274777 det tar ca 1 vecka för att dom ska få pengarna sedan ca 5-6 dar tills du får gjejorna:)

Mvh Tomas
Tack. Jag kommer inte ihåg riktigt vilken dag jag betalade men det var nån gång i förra veckan. Jag hoppas på måndag för det är inte roligt att köra med den stum i bak. ;-)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024