Bikerbitch
Stolt mamma
Är det någon körning då nere i Karlskoga o är det Bike Events som anordnar?
Tack så mycket för länkenEagle skrev:
Bikerbitch skrev:Är det någon körning då nere i Karlskoga o är det Bike Events som anordnar?
EazyLiving skrev:Tss... BikeEvents kan det ju inte va, det är ju alldeles för lågt pris!
Garanterat bättre arrangemang än BE blir det också, då BE plankat "vår" modell från ett par år bakåt. Att de sen även "lånar" våra instruktörer gör ju inte saken sämre för våran del.
Sen har vi fler tävlingsåkare med som instruktörer hos oss, så vill man få klart beprövade tips, så är vi stråt vassare.
Bara så att ni vet!!
Världens bästa banåkning
l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Torkel skrev:*host* Med vår och oss menar du LMS antar jag?
abstruse skrev:"För licensierade RR-föarare finns även ett racepass för maximalt 25 personer och utan föråkare. I racepasset tillåts inga registrerade och trafikförsäkrade cyklar."
Ett (1) racepass? Blott ETT pass?
Palte skrev:Så här står det i tråden längre ner på sidan "licensierade förare tillbrinnga er lediga helgdag med att träna lite på Åsen, så är det bara att anmäla sig. 500:- för en heldag" Så det måste vara lungt!
Samåkning Abstruse ?
abstruse skrev:Texten som jag klippt in är ett citat. Det står pass. Jag förmodar man menar grupp, men man måste ju fråga så man inte åker dit och bara får köra ett pass.
Ja, jo, jag är sugen. Vi får höras, jag ska värka på det lite.
abstruse skrev:"För licensierade RR-föarare finns även ett racepass för maximalt 25 personer och utan föråkare. I racepasset tillåts inga registrerade och trafikförsäkrade cyklar."
Ett (1) racepass? Blott ETT pass?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |