GGN under allhelgonahelgen 2007

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Är det några här som ska dit för att tävla i år? Eller kanske ska du vara depåpingla?

Själv ska jag för tredje året i rad tanka hojar & fota ute i spåren. Så jäkla kul & jag bara längtar tills jag står vid starten & känner vibrationerna i marken då x-antal hundra hojar kommer farandes.

Yhiiiihaaaaaa :yoparty
 

kungko

HAN MED KLYVD TUNGA...
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Mantorp
Hoj
CRF 250R -07
jepp ja ska dit å köra, första gången, får se hur det går...du får gärna tanka å fixa åt mig....
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Jag kommer att vara på plats som åskådare iaf, man måste ju se det när man ändå är på öjn.
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
jepp ja ska dit å köra, första gången, får se hur det går...du får gärna tanka å fixa åt mig....

Jag har fullt upp. Det ska arbetas både för tjejer & killar, både i depån & fotograferandet i spåret.

Du får se till att du har med dej en "personal", alla har ju rätt till åtminstonde en som går in fritt.

Jag kommer att vara på plats som åskådare iaf, man måste ju se det när man ändå är på öjn.

Du som bor på ön. Vet du om hojstölderna sist löstes eller inte??
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Missa en partykväll bara.... Säsongen e ju slut så skönt bara ha kul..... Å varför kör inte du då? Jag kan tanka...hehe

Partykväll, tänkte du på den på lördkväll efter tävlingen då?

Jag äger ingen sån hoj, och har således inte tränat upp mej för att fixa ett sånt lopp. Men min klubbpolare ska köra. Jag hoppas hon fixar bättre en tioende plats i år :)
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Partykväll, tänkte du på den på lördkväll efter tävlingen då?

Jag äger ingen sån hoj, och har således inte tränat upp mej för att fixa ett sånt lopp. Men min klubbpolare ska köra. Jag hoppas hon fixar bättre en tioende plats i år :)

Jag tänkte både fre å lördag.... Lördagen går ju alltid men missar ju halva fredagen.... Även om vi startar sent kan man ju inte vara ute så länge. Du får låna bike av mig....hehe
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag tänkte både fre å lördag.... Lördagen går ju alltid men missar ju halva fredagen.... Även om vi startar sent kan man ju inte vara ute så länge. Du får låna bike av mig....hehe

Jag brukar dricka varm glögg hela lördagen, de är helmysigt :)

Känns lite jobbigt att vi åker med 8 färjan hem på söndag bara, tungt att komma upp :spy

Låna hoj, ja....går bra att säga nu tills du hittar både mej & in hoj UNDER vatten haha.
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Jag brukar dricka varm glögg hela lördagen, de är helmysigt :)

Känns lite jobbigt att vi åker med 8 färjan hem på söndag bara, tungt att komma upp :spy

Låna hoj, ja....går bra att säga nu tills du hittar både mej & in hoj UNDER vatten haha.


Ja det e lite tidigt... Men då hinner du ju inte ens lägga dig...hehe
Buder du på glögg i tankslingan då?
Jag e inte rädd låna ut saker.... Dom e ju till för att användas.... Förbrukningsvaror ju...
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ja det e lite tidigt... Men då hinner du ju inte ens lägga dig...hehe
Buder du på glögg i tankslingan då?
Jag e inte rädd låna ut saker.... Dom e ju till för att användas.... Förbrukningsvaror ju...

Förrförra året låg jag i fönstret på färjan hem & sov. X-antal jackor & dylikt las på mej, ändå frös jag i sömnen. Vi var sena att boka i år också, så nu straffar det sej.

Om jag får bestäma så går vi aldrig & lägger oss, men dom jag åker med är lite veka haha. Brukar få åka till sängen mot min vilja, varje år.

Användas ja, inte dränka & dissekera. Det sistnämnda efter att man blåst på det som går in i ett träd pga man är trött & otränad.

Tack, men jag kan bjuda på glögg ändå, utan att du behöver erbjuda mej din hoj :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top