Ghostrider?

Status
Ej öppen för fler svar.

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Tror du fick en fullträff där. Ja, hon har ju matat på så mycket om den där Hamrén i sina inlägg så det är nog den skäggige, Elake Polisen-kopian som hon vill åt.

Ingen som har hans mailadress å ge henne så blir det slut på "jagskrattarintesåjagkissarpåmig-skämten":tungan


http://www.youtube.com/watch?v=hx16vdwQZ6M&feature=related

Har hon problem med o få tag i sin idol:hihi Så kan jag rekomendera en snabb tur förbi donken gärna med monterat bullerrör o för liten reggskylt så kommer gubben poppa upp som gubben i lådan:D :D
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
Nu har jag bara sett en sån där film, inte porr med subbor som står på pappa, utan GR. Har bara en fråga:Får påliserna betalt för att medverka? Eftersom dom tydligen vill vara med i filmerna, borde väl nån liten tårta vara snällt att skicka iväg. Den dagen dom istället bara glatt vinkar när han försöker peppa upp stämningen blir det lite mindre filmer.
Tänker inte döma åt något håll, men personligen kan jag se avsnittet med BMX:en på Sveavägen hur många gånger som helst och fortfarande tycka den är det roligaste som finns:yoparty
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Gör som ditt nick...:cool:
Sabba nu inte denna underhållande och ironifyllda :D tråd genom att skriva som en "bror duktig". Stör du dig på trådens oseriösa innehåll? Läs den inte.:tummenupp Vill du diskutera detta ämne seriöst. Ta det någon annan stans och låt oss andra få oss lite sköna skratt:D
Har jag nånstans sagt att jag stör mig?:va

Sluta ha så mycket pms istället så blir livet lättare för dig!

Näe, skaffa dig nu en riktig tjej och få dig en riktig påsättning så kanske t.o.m du kan just slappna av ett par hekto!! :pannkyss
Tro mig jag har lika kul åt en lönnfet gammal gubbe som tror han är nåt, fråga swidi han vet :tummenupp

Vadå, jag knullar varje dag 5ggr om dagen och käkar valium. Lugn nog eller?
 
Last edited:

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Ort
På landet i Ramlak
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Nu har jag tankat ner filmen och sett den.... och näe, inte ens värt tiden det tog att se den :zpy
Tur att bandbredden är gratis för dom pengarna lägger jag hellre på bensin :D
 
Last edited:

Magoo

Streetfucker
Gick med
27 Sep 2005
Ort
Skogen, Uppsala city
Hoj
Tomt på lagret för tillfället
Har jag nånstans sagt att jag stör mig?:va

Sluta ha så mycket pms istället så blir livet lättare för dig!


Tro mig jag har lika kul åt en lönnfet gammal gubbe som tror han är nåt, fråga swidi han vet :tummenupp

Vadå, jag knullar varje dag 5ggr om dagen och käkar valium. Lugn nog eller?


Alltså.. ja har alltid försökt ignorera o dina sjuka kommentarer o dåligt genomtänkta inlägg... men nu måste ja bara säga något... O de blir: E de inte dags för dig o bara läsa på denna sida o inte skriva något? För allas trevnad.
Tack på förhand.:tummenupp
 

madden

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Ort
sverige
Hoj
ingen
ööh det är jag som är GHOSTRIDER! jag är så jävla cool fattar att ni andra vill va som mig..:tungan och hur många här påstår att de inte har sett / träffat honom i verkligheten?! hoppas ni skojar som säger det :p
 

PunisherSWE

Flickvän alt. sällskapsdjur sökes!!!
Gick med
7 May 2007
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SM -08
Hahahahaha, skönt med en sån här tråd att spåna i när man är hemma med barnen o inte kan studsa omkring i trafiken. :D

All ära till GR för att han skojar lite med fienden
 

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
såg en ghostrider kopia på motorvägen i kungsbacka idag gick ungefär lika fort å "gungade" mellan bilarna för att komma om
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top