Gick i sömnen - blåslagen

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Maken vaknade vid 02 och undrade vad jag sysslade med. Jag örlade omkring och gjorde saker jag inte brukar göra. Sen började jag att snacka en massa obegriplig rappakalja. Han fattade att jag gick i sömnen men lät mig hållas. Sen hade jag satt mig på en stol och tippat baklänges. Då ingrep maken... :rolleyes:
Idag är jag full med bulor, skrapsår och blåmärken. Men jag minns inte ett dugg!!!! Jag fattar inte att man inte vaknar av att man slår sig så mycket. :va Nu är jag skiträdd att det ska upprepas...

Någon som varit med om liknande? :confused:

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
exiteme skrev:
Sen började jag att snacka en massa obegriplig rappakalja

Nu är du väl ändå lite hård mot dig själv? Jag tycker din skånska hör till den trevligare sorten... :tungan

P.S. Fadern har fått igång hojen. Projekt "föreslå lämpligt utflyktsmål" är inledd... :)

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Farsan gick ut på balkongen och pissade ner på uteserveringen nedanför när han gick i sömnen. Slå det då :D

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
exiteme skrev:
Maken vaknade vid 02 och undrade vad jag sysslade med. Jag örlade omkring och gjorde saker jag inte brukar göra. Sen började jag att snacka en massa obegriplig rappakalja. Han fattade att jag gick i sömnen men lät mig hållas. Sen hade jag satt mig på en stol och tippat baklänges. Då ingrep maken... :rolleyes:
Idag är jag full med bulor, skrapsår och blåmärken. Men jag minns inte ett dugg!!!! Jag fattar inte att man inte vaknar av att man slår sig så mycket. :va Nu är jag skiträdd att det ska upprepas...

Någon som varit med om liknande? :confused:

otäckt... :3freak

Braxen

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2004
Hoj
RD125twin
Frugan går också i sömnen, för något år sedan så vaknade jag av en del oväsen och då hade hon hämtat alla blå plastmuggar och lagt i sängen. Och hon har även hällt i sig hudkräm :rofl
Kanske bäst att binda fast henne i sängen :rolleyes:

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
ingen förtillfället
Själv för några år sen gick jag rakt ut på gatan helt naken.... hoppas ingen såg en :D

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
Själv brukar man Vandra runt och gömma täcket på nätterna , sen vaknar man av att man fryser , men hittar inte täcket :D haha .. Men det värsta jag gjort är nog att jag gått ner och duschat :näsblod :näsblod Brukar vara rätt bra på att skrämma folk i sömen med konstigt nog :tungan

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
HAHA Med all respekt för exiteme som haft en jobbig upplevelse av detta ( tur att du inte skadade dig mer! :krama ) men detta var fasen den roligaste tråden på länge. Vaskjobbet måste ha skapat vissa funderingar på morgonen :rofl
//Tobbe

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
en kompis gick i sömnen och vaknade med skallen intryckt i ett utrymme mellan våningarna i en våningssäng. De var tvungna att montera isär sängen för att få loss han, vettefan hur han lyckades få in skallen där.

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
honkiie skrev:
en kompis gick i sömnen och vaknade med skallen intryckt i ett utrymme mellan våningarna i en våningssäng. De var tvungna att montera isär sängen för att få loss han, vettefan hur han lyckades få in skallen där.
:rofl Undrar vad som for runt i tankarna när han vaknade.

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
förutomm att ha hämtat kuddar i trädgården och andra ställen i huset dit kuddarna flyr på natten när jag sover så har jag klarat mig bra, har myckedt dumheter för mig på nätterna,
hadde en "vännina" som kom och sov över ibland, man var ju inte van att ha nån breve sig, så mitt i natten vaknade man till lite lätt, lite lätt nog för att vråla som en hund på rohypnol och knuffa ner tjejen på golvet, hon vart föga glad när man kvicknade till och fick kopplat , a till ö och frågade va hon gjorde där nere ?...

iofs, mamma kom in en gång när man bodde hemma i de yngre åren och plockade ner en från väggen eftersom sängen tydligen var full av ormar, spindlar eskimoer och skorpioner.
termometern visade dock på en tripp av helt andra slag... =)

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
Haha, jag skrattade nästan ihjäl mig när jag läste om tjejen som åkte hiss i garderoben :D

Hände en del märkliga grejer när jag bodde nere i Österrike, Bad Gastein, nu i vintras.
Min kompis som jag var där med lyckades med en del roliga bravader i sömnen.

#1:
Vi hade varit ute och svängt dom lurviga på kvällen och han gick hem tidigare som vanligt. När jag kom hem, vid 5-halv 6-tiden, så steg jag in i vår lilla lägenhet och hälsade på honom: "Hej Schack".
Då reser han sig upp ut sängen, är helt naken, och ställer sig o tittar på mig precis som han sett en spöke. Därefter går han fram till min sida av vår gemensamma garderob, öppnar garderboben och kissar rakt in. Detta resulterar att ALLA mina jeans blir nerskvätta.
Jag fattade ju inte riktigt vad fan han höll på med till en början, men sen fick jag tvinga in honom på toan..så han fick finish what he had started.
Kändes lite som Jim Carrey och hans hund i Bruce Allmighty.

#2:
Inte riktigt lika äcklig som #1, dock lika rolig. Hade varit ute och svinat på kvällen, vi kom hem sent. Rätt var det var så vaknade han upp, ståendes ute på gatan i kalsonger. Klockan var då 8 på morgonen och förbipasserande på väg till jobbet undrade nog vad fan han höll på med. Självklart hade han ingen nyckel till porten, så han stod och tryckte på alla porttelefoner. Det ironiska i det hela är då att han inte känner till att man kan öppna porten uppe ifrån lägenheterna. Han trodde alltså att någon skulle komma ner och öppna porten - som egentligen var öppen hela tiden, då alla i huset öppnade åt honom.

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...