Haha, jag skrattade nästan ihjäl mig när jag läste om tjejen som åkte hiss i garderoben
Hände en del märkliga grejer när jag bodde nere i Österrike, Bad Gastein, nu i vintras.
Min kompis som jag var där med lyckades med en del roliga bravader i sömnen.
#1:
Vi hade varit ute och svängt dom lurviga på kvällen och han gick hem tidigare som vanligt. När jag kom hem, vid 5-halv 6-tiden, så steg jag in i vår lilla lägenhet och hälsade på honom: "Hej Schack".
Då reser han sig upp ut sängen, är helt naken, och ställer sig o tittar på mig precis som han sett en spöke. Därefter går han fram till min sida av vår gemensamma garderob, öppnar garderboben och kissar rakt in. Detta resulterar att ALLA mina jeans blir nerskvätta.
Jag fattade ju inte riktigt vad fan han höll på med till en början, men sen fick jag tvinga in honom på toan..så han fick finish what he had started.
Kändes lite som Jim Carrey och hans hund i Bruce Allmighty.
#2:
Inte riktigt lika äcklig som #1, dock lika rolig. Hade varit ute och svinat på kvällen, vi kom hem sent. Rätt var det var så vaknade han upp, ståendes ute på gatan i kalsonger. Klockan var då 8 på morgonen och förbipasserande på väg till jobbet undrade nog vad fan han höll på med. Självklart hade han ingen nyckel till porten, så han stod och tryckte på alla porttelefoner. Det ironiska i det hela är då att han inte känner till att man kan öppna porten uppe ifrån lägenheterna. Han trodde alltså att någon skulle komma ner och öppna porten - som egentligen var öppen hela tiden, då alla i huset öppnade åt honom.