Gilla! version 3

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
eftersom alla gilla ogilla trådar blivit låsta får jag göra en ny.

När jag tryckt gilla på nåt inlägg, så får jag sen upp "du kan man rösta 4 gånger i rad på samma medlem, rösta på någon annan" på alla deras inlägg sen.
Nåt liknande står det iaf, grejen är att det kommer upp efter att jag klickat gilla 1 gång, och sen försvinnder det inte när jag "gillar" nåt annat inlägg, har nu 4 personer tror jag jag inte kan "gilla" inlägg från

MotherTrucker

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Hoj
na
Jag testade och har samma syndromsymptom som TS(testade på inlägget ovan och nu kan jag inte gilla några fler av Badgers inlägg, hoppas han inte skriver nåt bra)..

Hade inte lagt märke till den nya gillagrejen innan, tycker det är bättre med bara 'gilla' så jag slipper ha ångest när jag går och lägger mig över alla som ogillat mina inlägg..

Kvax

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2010
Hoj
En sån där dödsmaskin
Jag blev besviken när "ogilla"-knappen försvann. Tycker att det är ett bra system att man kan se vilka medlemmar som gillar och ogillar. Finns tendens att vissa medlemmar ogillar det mesta.

Satt själv en kväll och roade mig med att kartlägga vilka som klickade negativt på mina inlägg. Visade sig att det rörde sig i flera fall om samma person/personer. Kanske bara har ett, för mig, obefogat förrakt mot mig men det anser jag att man kan få ha. :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag missförstod funktionen runt en begränsning på hur ofta man kan rösta. Så det är nu korrigerat så det agerar rätt. Vad som skulle ha menats var att du ska sprida ut dina röster på minst X antal innan du kan rösta på samma igen. Inte att du ska rösta 4 gånger på annat inlägg eller annan medlem generellt. Utan 4 andra.

Hursomhelst har den begränsningen tagits bort helt, så du kan rösta på samma flera gånger.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Jag gillade när plussade inlägg visades i grönt. Det gjorde att om man skummade en tråd så lade man märke till dessa inlägg och la ett extra öga på dem (och nej, jag läser inte alla trådar till 100%). Nu så märker man inte om ett inlägg gillas av många om man inte aktivt tittar efter det och då tycker jag att en stor del av poängen med gilla-funktionen försvinner. Om det däremot bara handlar om att ge den som skrivit inlägget bekräftelse så funkar det förstås.

Texten "xx gillar" skulle väl kunna tona över i annan färg baserat på antalet som gillar. Då lägger man märke till inläggen på ett annat sätt.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO