Gillar krypto

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Jag gillar krypto, och såg du ut som på bilden så skulle jag gifta mig med dig !!
:kär

Bifogat

• Kryptoniten.jpg
    Kryptoniten.jpg
    35.4 KB · Visningar: 112

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
:rodnar

Fast såg jag ut som på bilden skulle jag kanske gifta mig med mig själv :crash

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
aaa krama på den dära kroppen vore inte fel. oooh!

Fast sant, min tjej har fan finare kropp : )

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Simba skrev:
hmm, silikon, är det petroleumbaserat, i så fall så är väl nalken inte så långt borta eller...?

Inte den blekaste aning, men jag skulle inte vilja bli grävd i tutten vart 10:eek:nde år, (om det går som tänk d.v.s. annars kan de ju bli mkt oftare har vi fått se på teve), oavsett om Nalken byter olja var 500:ade mil. :hihi

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Tinatjejen skrev:
Inte den blekaste aning, men jag skulle inte vilja bli grävd i tutten vart 10:eek:nde år, (om det går som tänk d.v.s. annars kan de ju bli mkt oftare har vi fått se på teve), oavsett om Nalken byter olja var 500:ade mil. :hihi

Det tar emot lite att säga detta, men jag håller faktiskt med dig! Vem F-n vill ha oäkta grejer??? Dessutom kan de däringa silikonarna oftast glömma att kunna amma sina barn, det funkar ofta inte efter ingreppen.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Simba skrev:
Det tar emot lite att säga detta, men jag håller faktiskt med dig! Vem F-n vill ha oäkta grejer??? Dessutom kan de däringa silikonarna oftast glömma att kunna amma sina barn, det funkar ofta inte efter ingreppen.

Det bryr jag mig inte så mkt om, förmodligen inte de som lägger sig under kniven heller...
Men bara tanken på att det ska IN å grötas i... :eek: Fy faen.. Sen har man ju bundit upp sig med att underhålla det där grävandet åxå...
Det är nog MÅÅNGA som vill ha oäkta och lika många som vill ha äkta.

Anyway.. folk piercar, tatuerar och låter läkare lägga in konstgjorda fyllningar i brösten... Vi får väl se om de blir några biverkningar om 50 år eller om det faktiskt går okej. I vilket fall värker varenda bröstoperationsbild, man sett, i bröstet. Fy faen :3freak vad ont

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Tinatjejen skrev:
Det bryr jag mig inte så mkt om, förmodligen inte de som lägger sig under kniven heller...
Men bara tanken på att det ska IN å grötas i... :eek: Fy faen.. Sen har man ju bundit upp sig med att underhålla det där grävandet åxå...

Anyway.. folk piercar, tatuerar och låter läkare lägga in konstgjorda fyllningar i brösten... Vi får väl se om de blir några biverkningar om 50 år eller om det faktiskt går okej. I vilket fall värker varenda bröstoperationsbild, man sett, i bröstet. Fy faen :3freak vad ont

Dem som opererar in bryr sig nog inte om 50 år!
Dem vill ha kul i detta decenium! : )

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Anyway..

Jag gillar åxå Krypto!
Fast jag har då aldrig sett han i den förpackningen som beelse visar på bilden :va

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Tinatjejen skrev:

Vem bryr sig om biverkningar?? Bara jag får klämma lite så är jag glad :banana
Om 50 år så har dom säkert bot för biverkningarna också............så kvinnfolk, fyllen eder!!

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Tinatjejen skrev:
Anyway..

Jag gillar åxå Krypto!
Fast jag har då aldrig sett han i den förpackningen som beelse visar på bilden :va

Inte jag heller, det där var en dröm som jag lyckades ladda ner på "hårddisken"
Å andra sidan så är jag inte så nogräknad.....................hellrer en snygg kille än en ful tjej !! :kär :brinnerup

mibe04

Uppsala RoadRunners
Gick med
11 May 2003
Hoj
den bästa
Vet en tjej som försökte få silikon av staten eftersom hon led så otroligt psykiskt eftersom hon bara hade A-kupa...

... om mina skattepengar går till det borde väl alla som vill få klämma lite?? man har ju trots allt betalat en liten liten del...
(förutom dom som arbetar svart såklart) :7peta

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...