Kryptonit skrev:
Fast såg jag ut som på bilden skulle jag kanske gifta mig med mig själv
Tinatjejen skrev:Och byta silikoninlägg vart 10:e år
hehe
ReDan skrev:Fast sant, min tjej har fan finare kropp : )
Penguin skrev:Vad väntar du på då? Posta en bild på henne då för fanken!
Nalken skrev:OCH?? man byter juh olja efter 500 mil..
Tinatjejen skrev:Klyftig jämförelse, Nalken...
Simba skrev:hmm, silikon, är det petroleumbaserat, i så fall så är väl nalken inte så långt borta eller...?
Tinatjejen skrev:Inte den blekaste aning, men jag skulle inte vilja bli grävd i tutten vart 10nde år, (om det går som tänk d.v.s. annars kan de ju bli mkt oftare har vi fått se på teve), oavsett om Nalken byter olja var 500:ade mil.
Simba skrev:Det tar emot lite att säga detta, men jag håller faktiskt med dig! Vem F-n vill ha oäkta grejer??? Dessutom kan de däringa silikonarna oftast glömma att kunna amma sina barn, det funkar ofta inte efter ingreppen.
Tinatjejen skrev:Det bryr jag mig inte så mkt om, förmodligen inte de som lägger sig under kniven heller...
Men bara tanken på att det ska IN å grötas i... Fy faen.. Sen har man ju bundit upp sig med att underhålla det där grävandet åxå...
Det är nog MÅÅNGA som vill ha oäkta och lika många som vill ha äkta.
Anyway.. folk piercar, tatuerar och låter läkare lägga in konstgjorda fyllningar i brösten... Vi får väl se om de blir några biverkningar om 50 år eller om det faktiskt går okej. I vilket fall värker varenda bröstoperationsbild, man sett, i bröstet. Fy faen vad ont
Tinatjejen skrev:Det bryr jag mig inte så mkt om, förmodligen inte de som lägger sig under kniven heller...
Men bara tanken på att det ska IN å grötas i... Fy faen.. Sen har man ju bundit upp sig med att underhålla det där grävandet åxå...
Det är nog MÅÅNGA som vill ha oäkta och lika många som vill ha äkta.
Anyway.. folk piercar, tatuerar och låter läkare lägga in konstgjorda fyllningar i brösten... Vi får väl se om de blir några biverkningar om 50 år eller om det faktiskt går okej. I vilket fall värker varenda bröstoperationsbild, man sett, i bröstet. Fy faen vad ont
Tinatjejen skrev:Anyway..
Jag gillar åxå Krypto!
Fast jag har då aldrig sett han i den förpackningen som beelse visar på bilden
beelsebub skrev:så kvinnfolk, fyllen eder!!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |