Gjort slag i saken

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Äntligen så har jag blivit med mc. En liten Honda CB400N -83! :kär

Nu är det ju så att jag är helt rookie och har tänkt mig "learning by doing"

Tips om bra sida här (eller någon annastans?) om hur man skruvar på en gammal dam? Har letat som en tok i modellspecifikatråden...

Malm3n

Hårdast på Bulten
Gick med
30 Aug 2010
Hoj
2014 Harley Davidson FXDB103 Street Bob
har tyvärr ingen aning om vilka sidor som finns för det ändamålet, men välkommen hit if =)

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Testa här, likasinnade damer. http://www.spaderdammck.se/
Välkommen här, du byter nog upp dig snart :)

Njae, tror nog att jag behåller henne :) så supersöt gullig liten sak :D Kanske blir en nyare framöver men behåller nog damen, blir lätt nostalgisk... Tack för länken! Jag får väl bekänna mig besegrad, är ju 1 år äldre än min "dam" Fan också! *Åldersnoja!!!*:brinnerup

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jag är 30 år äldre än min hoj men jag tycker att det är bra ju :) Hade gärna haft ännu större åldersskillnad. Åldern har till och med gjort att jag skulle kunna tänka mig att äga en BMW. Jag var ute och provade S1000RR i veckan och den var riktigt trevlig!

När får vi se bild på hojen då?

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Hmm då ska vi räkna:va hojen är ju jette gammal :D du kan inte va mer än 25 max eller e de mina +40 ögon som bara ser :tuttar

:D Söndagssmicker! :D :hoppa

Tyvär så är jag inte bosatt i sthlm längre så spaderdam-klubben är inte aktuellt för tillfället

Jag är 30 år äldre än min hoj men jag tycker att det är bra ju :) Hade gärna haft ännu större åldersskillnad. Åldern har till och med gjort att jag skulle kunna tänka mig att äga en BMW. Jag var ute och provade S1000RR i veckan och den var riktigt trevlig!

När får vi se bild på hojen då?

Då är du GAMMAL! :hihi (BMW/Merca (inom bil nu) är gubbvarning ;))

Jag ska fixa upp bilder så fort jag har listat ut hur HTCn fungerar! Det är lurigt med nymodigheter :gnissla

Last edited:

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Njae, tror nog att jag behåller henne :) så supersöt gullig liten sak :D Kanske blir en nyare framöver men behåller nog damen, blir lätt nostalgisk... Tack för länken! Jag får väl bekänna mig besegrad, är ju 1 år äldre än min "dam" Fan också! *Åldersnoja!!!*:brinnerup

Gratulerar! Köpte en sån till en gammal flickvän (ett par år sen nu). Mycket trevlig och lätt liten ladsvägshoj. Går 200 mil på en 100-lapp, kostar inget att försäkra samt att man slipper fortkörningsböter.

Jag lånade den många gånger faktiskt för att "mysköra" :tummenupp

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Gratulerar! Köpte en sån till en gammal flickvän (ett par år sen nu). Mycket trevlig och lätt liten ladsvägshoj. Går 200 mil på en 100-lapp, kostar inget att försäkra samt att man slipper fortkörningsböter.

Jag lånade den många gånger faktiskt för att "mysköra" :tummenupp

Den är grym! Nu har man t o m lärt sig att "hantera" högersvängar i krypfart... :yoparty

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...