Glöm inte att utan mekanikerna så...

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Oooo va kul det är när man ser var 20e bild i filmen.... vafan ska man ha för tillägg nu då? Vet inte hur många uppdateringar och tillägg jag laddat ner till Mediaplayer nu :mad:

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
GSXR1100R skrev:
Kort intervju med vår mest kända Rookie skruvare, nu menar jag inte vad ni tänker....

Filmen är helt oredigerad och ger en inblick i mekanikernas underbara värld, seså alla förare hylla våra mekaniker nu :bow
4 Meg fulfilm http://w1.404.telia.com/~u40443340/Mekomanen.wmv

Ja, det är ungefär så det är, plus att man efter att ha varit dyngfullast hela natten blir väckt av nån jäkla blågul pappsmälla som envisas att gasa å gaaasa ännu värre precis utanför.. Efter det vidtar morgonritual med däckskrängning som uppvärmning eller nåt.. Om det inte är nervös förare som skall lugnas med "Det här kommer gå så bra serdu.."

Lönen för allt slit är skit under naglarna, skitiga kläder å förstörd lever.. Nä fy fan, jag ska bli räjserförare, då kan jag glassa runt på depåmoppe, se frän ut och spana brudar under tiden nån annan tokig jäkel skitar ner sig mer omdrevning eller nåt....

/B

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Re: Re: Glöm inte att utan mekanikerna så...

Bj.O.rn skrev:
Ja, det är ungefär så det är, plus att man efter att ha varit dyngfullast hela natten blir väckt av nån jäkla blågul pappsmälla som envisas att gasa å gaaasa ännu värre precis utanför.. Efter det vidtar morgonritual med däckskrängning som uppvärmning eller nåt.. Om det inte är nervös förare som skall lugnas med "Det här kommer gå så bra serdu.."

Lönen för allt slit är skit under naglarna, skitiga kläder å förstörd lever.. Nä fy fan, jag ska bli räjserförare, då kan jag glassa runt på depåmoppe, se frän ut och spana brudar under tiden nån annan tokig jäkel skitar ner sig mer omdrevning eller nåt....

/B
Hohoho du vet inte hur rätt du har, vi skiter i mekandet & filmandet nästa år, här ska införas AAD = Arrive And Drive, inget meckande och allt på silverfat, brudarna dreglar och pressen skockas...

Last edited:

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...

Bj.O.rn skrev:
Nä fy fan, jag ska bli räjserförare, då kan jag glassa runt på depåmoppe, se frän ut och spana brudar under tiden nån annan tokig jäkel skitar ner sig mer omdrevning eller nåt....

/B

Bifogat

• bjorn_goped.jpg
    bjorn_goped.jpg
    84.2 KB · Visningar: 201

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
GSXR1100R skrev:
Kort intervju med vår mest kända Rookie skruvare, nu menar jag inte vad ni tänker....

Filmen är helt oredigerad och ger en inblick i mekanikernas underbara värld, seså alla förare hylla våra mekaniker nu :bow
4 Meg fulfilm http://w1.404.telia.com/~u40443340/Mekomanen.wmv

Fulklippt och redigerat ljud :D

JAg måste ha varit full och då gills det inte

För det man inte kommer ihåg gills inte :rolleyes:

Jag rullar på golvet

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj

Snabbe_jag skrev:
Fulklippt och redigerat ljud :D

JAg måste ha varit full och då gills det inte

För det man inte kommer ihåg gills inte :rolleyes:

Jag rullar på golvet
Så sant som sagt, kommer man inte ihåg så har det aldrig hänt...

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Snabbe_jag skrev:
I all ärlighet så hade jag helt glömt den intervjun
Då har du säkert glömt det andra åxå, överfylld skamkärra ifrån tant rallyt på Åsen :crash

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Flickvänner! Usch! Sådana gillar man inte! Tänk vad roligt man kunde haft i rr-depå om sådana inte fanns! :banana

(Och för alla tjejer som nu tänker skicka hat-PM till mig så vill jag för säkerhets skull förklara att jag skojar. Okej?) :notme

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Flickvänner! Usch! Sådana gillar man inte! Tänk vad roligt man kunde haft i rr-depå om sådana inte fanns! :banana

(Och för alla tjejer som nu tänker skicka hat-PM till mig så vill jag för säkerhets skull förklara att jag skojar. Okej?) :notme
Har du flickvän nu?

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
GSXR1100R skrev:
Har du flickvän nu?

Men kära någon! Har du missat att jag flyttat ihop med Vera-Veronica? Vi satsar på att åka till Hollywood (ja, just Hollywood) och gifta oss. Vi ska bara spara ihop till resan först genom att lämna tillbaka shoppingvagnar på Mariahallen. Man får en krona styck tillbaka varje gång man handlar!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...