Glad... men ändå inte...

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Fixade teorin den 24:e Juni och köpte Neox Spunk's Mito (überbra skick) idag och allting var bra än så länge... tills jag fick papper hem på posten om att min uppkörning var den 5:e augusti, istället för den 5:e juli som kärringen på vägverket sa...

Hon sa altså fel och därför får man vänta över en månad till... pissigt förbannad blir man... ska ringa imorgon och skälla ut dem...

//kaZmur

Förresten, är det någon som har bakdrev till en Mito att sälja snabbt... gärna kedja och framdrev också...

Last edited:

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
kaZmur skrev:
Fixade teorin den 24:e Juni och köpte Neox Spunk's Mito (überbra skick) idag och allting var bra än så länge... tills jag fick papper hem på posten om att min uppkörning var den 5:e augusti, istället för den 5:e juli som kärringen på vägverket sa...

Hon sa altså fel och därför får man vänta över en månad till... pissigt förbannad blir man... ska ringa imorgon och skälla ut dem...

//kaZmur

Förresten, är det någon som har bakdrev till en Mito att sälja snabbt... gärna kedja och framdrev också...
jag har ett framdrev :D 14kuggars.....en totalt utsliten kedja oxå...plus ett 42kuggars bakdrev...kom å köp!

Lemon

,,,,,,
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -08
Ring 3 gånger om dagen till vägverket!!!
Fattar inte hur ni orkar vänta flera månader på upkörningar...
Varje gång jag tagit körkort(3 gånger) har jag ringt som en TOK(rent ut sagt) och då har jag fått uppkörning INOM en vecka vid varje uppkörning...

på bil så tog jag kortet 12 dagar efter skrivningen och då var 10-11 dagar av dom röda dagar...detta var runt jul. :tummenupp

TIPS: rrrrrrrrring mycket till dom!

Edholm

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Ktm 525
kaZmur skrev:

//kaZmur

Jag har bakdrev 43 och två framdrev 11 och 15 Betalar du bra så är dom dina ;)

mellan två hojjar!
Gick med
1 Jul 2003
Hoj
Paus
uppkörning

Vet nån av var man kan göra intensivkurser? har hört att man kan få vänta ananrs på få köra upp.

(Bor i Norrbotten)

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Re: Re: Glad... men ändå inte...

Cagiva_Mito skrev:
jag har ett framdrev :D 14kuggars.....en totalt utsliten kedja oxå...plus ett 42kuggars bakdrev...kom å köp!

Är bakdrevet i bra skick? Vad är orginalkuggar?

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Fixade en annan uppkörningstid, den 9:e juli 14mil härifrån...

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
Re: Re: Re: Glad... men ändå inte...

kaZmur skrev:
Är bakdrevet i bra skick? Vad är orginalkuggar?
jo, det är väl i hyfsat skick....
orginal är 14fram, 38bak :öl

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping