Glad påsk !!

Mr Ks Syrra

Snart är det över........
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
vingar
Direktör Karlsson hade hoppat ut genom fönstret på femte våningen i kontorshuset. Valt att sluta jordelivet på det sättet. Polisen utredde händelsen och talade bland andra med söta sekreteraren Gittan. Hon var upprörd.
- Jag förstår inte vad som flög i honom. Han har varit så jättegullig hela sommaren. Han gav mig påökt varje månad och jag fick en päls och ett diamantsmycke. När han en dag frågade mig om han fick ligga med mig och undrade vad det skulle kosta, så sa jag att alla andra på kontoret betalat en tia, men han kunde få det för fem.
- DET VAR DÅ HAN HOPPADE..!

:hej
Åke och Majsan hade firat sin tjugoåriga bröllopsdag med en weekend på ett av stadens lyxigare hotell. När Åke vid avresan blev presenterad en räkning på kalaset som löd på över tvåtusen kronor, hajade han till.
- Jag kan förklara räkningen, sa hotellportiern. Det är tolvhundra för hotellrummet och åttahundrafemtiosex för maten.
- Va fan, utbrast Åke, vi har ju inte ens rört maten. Vi har varit på hotellrummet hela tiden.
- Kanske det, sa portiern snorkigt, men maten fanns där om ni hade varit intresserad.
- Då kan jag presentera en räkning till er på femtonhundra kronor för att ni har utnyttjat min fru.
- Vad menar ni! Utbrast portiern. Jag har inte rört er fru!
- Nä, sa Åke surt, men hon fanns där om ni hade varit intresserad!

:pajas
En advokat var ute och tog en tur med sin Mercedes på landet, och på en mörk och smal landsväg bar det sig inte bättre än att han krockade med en doktor som var ute i sin BMW. De steg ur sina bilar och då doktorn hade tagit illa vid sig och var lite skakis tog advokaten fram sin fickplunta med whiskey och bjöd honom. Doktorn tackade och tog en liten sup, och räckte sedan tillbaka pluntan till advokaten som korkade igen den och stoppade ner den i fickan.
- Ska ni inte ha lite själv? undrade doktorn.
- Jodå, men inte förrän polisen har åkt iväg

:rock

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping