Glasmästare i Sthlm?

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Är det någon här som jobbar på något bilglasmästeri?
Behöver hjälp med byte av ruta på en VW Transporter.
Gärna söder om söder.
Tack på förhand.

Jag är inte expert, men jag misstänker att FB kan bli kinkiga om man tecknar halvförsäkring och dan efter vill byta ruta ;)

Nä , det blir dom inte .... det påverkar inte ens premien :tummenupp (beroende på vilket FB du valt , men om du tagit någon av dom större så skiter dom i det)

Nä , det blir dom inte .... det påverkar inte ens premien :tummenupp (beroende på vilket FB du valt , men om du tagit någon av dom större så skiter dom i det)

Saken är den att bilen varit avställd o nån varit o slängt en sten i rutan o för att slippa strul med fb så ville jag ta hjälp av nån här. Den är rätt försäkrad så det är inga problem.

Samglas Kungsholmen.
653 67 16
Prata Med Martin.

Grym glasmästare som jobbar i planglas, stenskott och byte av hela rutor.:tummenupp

Samglas Kungsholmen.
653 67 16
Prata Med Martin.

Grym glasmästare som jobbar i planglas, stenskott och byte av hela rutor.:tummenupp

Tyvärr hade han lite för lågt i tak då bussen är 2.75 hög, men blev hänvisad till Samglas Sätra och där blev jag perfekt bemött. Fick tid dagen efter och han skjutsade mig t.o.m. till tunnelbanan efter jag lämnat in bilen så jag slapp att gå. Det kallar jag service!

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick