goe körning deluxe

bombas

the king of every f...ing thing
Gick med
25 May 2019
Hoj
honda crf 1100 -22
efter att ha lega dålig hemma några dagar kände jag att det var dax att ställa sig upp å vrida om nyckeln på hojen!! hade tänkt mig en vanlig liten tur som man har kört 1000 gånger!! ( alla har ju såna) men någonting sa mig annat!! blev helt plötsligt nostalgisk å bestämde mig för att besöka ett dyk center ( finns dock inte kvar men många minnen) på käringön som jag jobbade på för ca 25 år sen!! !( när faan blev jag så här gammal??)

så svängde om styret mot tjörn och orust. Med ett väder som levererar till max och full tank i hojen så kan det bara bli perfekt!!! missad färjan med typ 2 min men vad gör det när man kan vänta på nästa avgång på bryggan med en kall dricka i handen å solen gassande i fejset!

färjan kommer å jag sätter mig på topdeck med en så jäkla go känsla i kroppen! nu minnas jag med ett leede på läpparna körningen hittils idag! mängder med hojar av alla typer som alla hejar glatt tillbaka. hinner tyvärr inte hoppa stanna länge på ön men tillräckligt för att åka därifrån med ett ännu större flin på läpparna än innan!

lyckas på hemvägen att ( köra fel hahahaha kan ha varit något medvetet ) som satte pricken över i i dagens körning! så nu sitter jag hemma 27 mil senare med en kall öl i handen å funderar på mitt nästa mål vad det kan vara ??? tack alla goa bikers som jag mött på vägarna idag som förgyllde den

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati