RGV Nisse
Äntligen hel!
Finns det någon bana där man får köra med motard på? I närheten av sthlm?Förutom rörken värkar tok för lite kör tid där
RGV Nisse skrev:Finns det någon bana där man får köra med motard på? I närheten av sthlm?Förutom rörken värkar tok för lite kör tid där
RGV Nisse skrev:Finns det någon bana där man får köra med motard på? I närheten av sthlm?Förutom rörken värkar tok för lite kör tid där
Ronny skrev:Jag hittade en gokartbana i Håga industriområde när jag var ute och åkte.
En rätt så liten bana med däcktravar runt hela varvet.
Jag tror inte att dom har nån motardåkning där, men det vore ju kanon om någon styrde upp så det blir möjligt.
DJM skrev:Vid stäket finns det en gokart bana dom kör motard på söndagar, dock så måste man vara medlem i smc tror jag det var. Man kan inte bara bli medlem utan måste dit och visa intresse.
DJM skrev:Vid stäket finns det en gokart bana dom kör motard på söndagar, dock så måste man vara medlem i smc tror jag det var. Man kan inte bara bli medlem utan måste dit och visa intresse.
farmerlip skrev:Intressantaste tråden på länge... Vilka är "DOM" Jag har hört annat om stäket.
Vi är nog ett stort gäng som skulle kunna "visa intresse".
jb skrev:Gör dom? Har man ju inte hört talas om...
Nightwish skrev:Är det inte det ena så är det det andra... har ju en reggad 660, perfekt
tänkte jag!! Men.....har IF som förs. bolag...![]()
![]()
![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |