Coola Ola
Guest
Ja, det har inte blivit mycket gokartåkande denna vinter. Måste ju finnas någon som är intresserad av det bland all tvåtaktsrök från minimotosarna. Tar för givet att Skorpan är på...
du har rätt mannen,jag backar inte en sekundCoola Ola skrev:Ja, det har inte blivit mycket gokartåkande denna vinter. Måste ju finnas någon som är intresserad av det bland all tvåtaktsrök från minimotosarna. Tar för givet att Skorpan är på...
Jag hatar att förlora och är riktigt dålig på det där, men jag kan ju vara gridgirl åt erSkorpan skrev:du har rätt mannen,jag backar inte en sekund
vad sägs om nästa helg (26e eller 27e) så har alla fått lön??
SMISK!!!!
SWEDEPUCK skrev:E det inhängnat?
Kan man vara lite slirig?
Jag kör med flicksenSkorpan skrev:2 grupper vore inte fel,ett med tjejer och ett för killar så det blir någorlunda jämt
är det nåt o ha?
Inte lätt att vara tjej du..Cathy skrev:Eftersom klickorna ska särskiljas kan väl vi ordna ett eget race isåfall! Lär ju bli kul att ha ett race med typ tre deltagare.....
ec2bme skrev:De e så himla halt i majorna tycker jag. Man får ju släpp för minsta lilla.
E de nån som har kört på inomhusbanan i torslanda?
Hur e den? E de asvalt där inne också eller?
Varför då inte köra i torslanda.t-rex skrev:Torslanda är bättre fäste. De går rätt hyffsat med. Och ja, de har alkotest. Vilket är bra, rätt trist att hamna i däckbarriären bara för att folk inte klarar av att hålla sig nyktra ett par timmar på lördags förmiddag...
är du man eller mus??Hultan skrev:Jag kör med flicksen
det är den som det är mest sport på!!!ec2bme skrev:De e så himla halt i majorna tycker jag. Man får ju släpp för minsta lilla.
det beror väl på hur du gasar,bromsar o styrec2bme skrev:Varför då inte köra i torslanda.
De e kul när man kan hålla lite fart även i kurvorna.
Blir de körning där så kan gärna vara med den förstnämnda helgen om jag får.
denna helg blir nog tuff för mej,Lindas släkt kommer hit (hon har ju fyllt) men nästa är jag påCoola Ola skrev:De har väl inte alkotest direkt men är man tokfull vetefan om de låter dig köra.... Hallen ligger i Majorna och det är ju däcksbarriärer runt om så du kan inte sladda iväg alltför långt iaf...
@Skorpan: När som funkar för mig! Det är ju inte tokdyrt så ifall nån är sugen även denna helg är jag på iaf!
MusSkorpan skrev:är du man eller mus??
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |