Google Chrome

Dominator-Rocks

Guest
Inte provat, vad hade du innan?

Vad äre som är så bra?

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Chrome är skiten. :fakta Rask även på gamla häckar, och simpel, men det man behöver finns där.

/J

collo

Motorvägsfilosofi
Gick med
24 Mar 2007
Hoj
R1
Mja, provade det ett tag, men gick tillbaks till Explorer.
Vissa saker fungerade inte så bra som till exempel internetbank.

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Testade ett tag men saknade mina plugins till FF för mycket, så jag bytte tillbaka.

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Hoj
Gammal Funduro
Jag gillar den inte alls.. Jag har förstås inte provat, men jag gillar den ändå inte.

Kodden

Som senap ska vara: söt, stark och grov.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
Supkerduke(såld!)
Jag tycker den är helt suverän.. Rent och snyggt interface, och snabb! :yoparty

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Använder den 90% av tiden jag surfar, resten fördelas på Explorer8, FireFox och Opera.

Ringo

-
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
-
Jag skulle gilla det om det inte vore för en sak: Det kollar efter uppdateringar hela jävla tiden och var skitsvårt att ta bort (lägger sig i task scheduler osv). Mycket störande.

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Hoj
Gammal Funduro
Jag tycker den är helt suverän.. Rent och snyggt interface, och snabb! :yoparty

Jag ägnade en stund på förmiddagen att försöka ta reda på hur det är med snabbheten. Det som chrome var rejält snabbt på var java. Sen hittade jag ett nyare test där dom använde en mer vedertagen testmetod, och då vann firefox..
Men det är skit samma, java är ändå blockerat för det mesta med noscript för säkerhets skull. Jag slår bara på det på kända sidor och om det verkligen behövs.
Fick ett bevis förra vecka på hur sårbara en del webbläsare är. En konsult på jobbet skulle visa ett hotell i Thailand där han bott. Han surfade in på hemsidan med IE, där det var ett script som körde en animering....och ett virus tydligen. Datorn låste sig och gick inte att få igång annat än felsäkert sen. Han ägnade sen hela kvällen till att rensa datorn från en trojan som hade hängt med scriptet.
Det kommer också rapporter om infekterade annonsservrar ibland, så därför blockerar jag allt sånt med.
Den dagen dom här nödvändiga tilläggen kommer till Chrome ska jag testa den med. Som det är nu törs jag inte.

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Jag skulle gilla det om det inte vore för en sak: Det kollar efter uppdateringar hela jävla tiden och var skitsvårt att ta bort (lägger sig i task scheduler osv). Mycket störande.
Ladda ned SRWare Iron istället, samma kärna men utan Googles loggning/uppdatering av var du surfar.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati