Gooooooooooodstuff!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Team zxr.just.nu inkl mentor Chrille blev ju, i ett svagt ögonblick på en fest, lovade att få krubb under Bike Week v30.

Sålunda är det inte utan anledning man nu undrar vad som vankas på menyn nästnästa vecka.

Nå? :7peta :D

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Med tanke på mängden arbete samt barnafödande, som kommer ske denna vecka, så är det nog inte realistiskt att fixa det till BikeWeek som väl är nästa vecka. Dock kan SO:t på Åsen i början av september vara mer realistiskt och inte glömmer jag ett löfte, dessutom så avslöjas inga menyer i förväg.

Ett besök på BikeWeek kanske ni kan äras med dock.

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
abstruse skrev:
Mycket snack och lite flamberad pepparstek m a o... :( :rolleyes:

Vad jag minns, nu helt plötsligt, så var det bara Chrille som blev lovad egen catering i depån, du körde ju inte så många race då.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goodstuff skrev:
Vad jag minns, nu helt plötsligt, så var det bara Chrille som blev lovad egen catering i depån, du körde ju inte så många race då.

Försök inte, R600 på Gelleråsen har varit aktuellt sedan jag tog licensen i september förra året. :fakta

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
abstruse skrev:
Försök inte, R600 på Gelleråsen har varit aktuellt sedan jag tog licensen i september förra året. :fakta

Det må så vara men det var nog ändå Chrille som lovades catering - han tjatar inte om ett i varje fall så chansen är större för honom.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goodstuff skrev:
Det må så vara men det var nog ändå Chrille som lovades catering - han tjatar inte om ett i varje fall så chansen är större för honom.

Snacka går ju...

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Vaenta lite haer nu - gaar det ett SO pa aasen i september? Hur har jag kunnat missa detta helt? Naer aer det? Var anmaeler man sig? Var kommer kvaltiderna ligga tror de som vet? Vilka ska koera?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Don Quixote skrev:
Vaenta lite haer nu - gaar det ett SO pa aasen i september? Hur har jag kunnat missa detta helt? Naer aer det? Var anmaeler man sig? Var kommer kvaltiderna ligga tror de som vet? Vilka ska koera?

Kvaltider mellan 1,15 och 1,18.
Hel omöjligt att sia om eftersom vi redan under Bikeweek kommer köra A och B-heat. Bit ihop, anmäl dig och kör skitmycket när du kommer hem!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Hur bra som helst!!! Nu kaenns det inte lika hopploest laengre. Blir grymmt stressigt att fa ihop allt i tid, da hojen inte aer i ordning foer taevling, men det fixar man vael pa en dag om man har prylarna!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...