Tjoomas skrev:
sEiKo skrev:www.skrivihop.nu
Det är Iallafall Hojen som lottas ut bland dom som förbokade ghostrider, huruvida det är mr. ghost vet jag inte.
Tjoomas skrev:
Freppa skrev:Om inte någon börjar stava Ghost korrekt, dvs med ett "h", då måste jag strypa någon.
.ÄNTLIGEN någon som fattar.själv tycker jag synd om meniskor som inte kan läsa ett ord utan att komentera det.bara för att man bytat ut ett "ä" till ett "å" (bara som ett exempel)... .ytterligare..Jas-95 skrev:Sytrp mig!!
Eilngt en undeörnsking på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord står i, det enda som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet
JB
Vrkear smätmaJas-95 skrev:Sytrp mig!!
Eilngt en undeörnsking på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord står i, det enda som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet
JB
en del meniskor tycker det är snyggt med halsduk mitt på sommaren..eller gå med röven bar...mm mmFreppa skrev:Fast det ser snyggt ut när man stavar rätt. Tycker jag iallafall.
E22 skrev:en del meniskor tycker det är snyggt med halsduk mitt på sommaren..eller gå med röven bar...mm mm
de e lika fel att stava fel,som att fråga om hjälp om sin hoj här på forumet,om hojen inte startar(bara som ett exempel )benrangel skrev:Och med din liknelse vill du ha sagt att "stava rätt är som att gå med röven bar"
Vi kan ha ett nytt ordspråk på gång.
E22 skrev:de e lika fel att stava fel,som att fråga om hjälp om sin hoj här på forumet,om hojen inte startar(bara som ett exempel )
Jas-95 skrev:Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet
JB
HAHHAA ja gör du det.för det börgar lukta barnrumpa här,om man säger så.tycker denna tråden har sjunkigt ganska så bra nu va?benrangel skrev:Vilket innebär..... hmm..... det innebär att...... aha, det innebär att det är inte fel att dra på sig byxorna igen
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|