Gost rider?

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Mr. G är ju inte direkt storvuxen i verkliga livet. (frågar man honom själv använder han ord som smärt o smidig)
 

fwk

Certifierad Landsvägsloksförare
Gick med
1 Jul 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Old School ZX900R-A2
Såg den där cykeln i Nacka i helgen, Såg trevlig ut även på nära håll :)

Lät trevligt när den smet iväg oxå för den delen.
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Om inte någon börjar stava Ghost korrekt, dvs med ett "h", då måste jag strypa någon.
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
jaa de e väll GÅS(T)RAJDOR,samma foto finns ju på GÅS(T)RAJDORS hemsida...
 

Jas-95

Grön??
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Kings Meadow
Hoj
Såld ZX9R
Freppa skrev:
Om inte någon börjar stava Ghost korrekt, dvs med ett "h", då måste jag strypa någon.

Sytrp mig!!

Eilngt en undeörnsking på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord står i, det enda som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet

JB
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
Jas-95 skrev:
Sytrp mig!!

Eilngt en undeörnsking på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord står i, det enda som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet

JB
:Bugar .ÄNTLIGEN någon som fattar.själv tycker jag synd om meniskor som inte kan läsa ett ord utan att komentera det.bara för att man bytat ut ett "ä" till ett "å" (bara som ett exempel)... :Bugar .ytterligare..
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jas-95 skrev:
Sytrp mig!!

Eilngt en undeörnsking på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord står i, det enda som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet

JB
Vrkear smätma :tummenupp
Fast lite svårare att skriva så.....
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
Freppa skrev:
Fast det ser snyggt ut när man stavar rätt. Tycker jag iallafall.
en del meniskor tycker det är snyggt med halsduk mitt på sommaren..eller gå med röven bar...mm mm
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
E22 skrev:
en del meniskor tycker det är snyggt med halsduk mitt på sommaren..eller gå med röven bar...mm mm

Och med din liknelse vill du ha sagt att "stava rätt är som att gå med röven bar" :va
Vi kan ha ett nytt ordspråk på gång.
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
benrangel skrev:
Och med din liknelse vill du ha sagt att "stava rätt är som att gå med röven bar" :va
Vi kan ha ett nytt ordspråk på gång.
de e lika fel att stava fel,som att fråga om hjälp om sin hoj här på forumet,om hojen inte startar(bara som ett exempel )
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
E22 skrev:
de e lika fel att stava fel,som att fråga om hjälp om sin hoj här på forumet,om hojen inte startar(bara som ett exempel )

Vilket innebär..... hmm..... det innebär att...... aha, det innebär att det är inte fel att dra på sig byxorna igen :tummenupp
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Jas-95 skrev:
Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet

JB


Precis :tummenupp

Det är därför det är jobbigt att läsa när Caps-lock-Leffan varit i farten och skrivit ett lunarinlägg (25 rader och bara stora bokstäver)! :3freak
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
benrangel skrev:
Vilket innebär..... hmm..... det innebär att...... aha, det innebär att det är inte fel att dra på sig byxorna igen :tummenupp
HAHHAA ja gör du det.för det börgar lukta barnrumpa här,om man säger så.tycker denna tråden har sjunkigt ganska så bra nu va?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top