Gothia racing camp

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Efter som några av våra Rookie konkurenter verkar ha rånat en bank och stuckit till Spanien på TRÄNINGSLÄGER .
Så valde jag att göra mitt egna här hemma i GBG med bla att testa nya grejer och testa drevning (läs träna bakhjul över mållinjen ) igår och jag kan konstatera att Hondan inte skar i år heller på prämieren fan bra grejer det där japanska ;)

Näst steg i ala Gothiaracing camp innebär att muta gatobolaget att sopa en rondndell så att jag kan träna fram det rätta knäskrapet så pösör bilderna ger feta sponsorer inför 2008

självklart så går det att Anmäla sig inför Rondell träningen avgiften är bara 10 000 kr per pass och 8 varv är ett pass(det står det i Körskoleboken) anmälan görs på 071 666 Gothia

som en tredje sak på Gothia racing camp är ju självklart Grindshow träning och start träning vid Götaplatsen vid rödljuset ner mot avenun

Grindgirls raggas upp självklart upp kvällen inna på ett sketet hak där vi fattiga rookies sitter och ljuger om vem som kommer att vinna starten imorgon

vem vill va med :D:D som sagt 071 666 gothia

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
om man ändå hade råd att starta sin hoj, då hade jag varit en lycklig människa. Nä jag får träna i min fantasi jag :)

eslov

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
zx6r-07 zx10-08
Va fan Gottis, du tjuvtränar väl inte innan Polen:mad:
spar på grejorna så kör vi hårt där nere sen. men det är klar lite:tuttar från avenyn är ju inte fel:D

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Va fan Gottis, du tjuvtränar väl inte innan Polen:mad:
spar på grejorna så kör vi hårt där nere sen. men det är klar lite:tuttar från avenyn är ju inte fel:D

efter som du fuskar med att köpa nytt och inte klassar upp dej :mad: Så kontrar jag med att jaga brudar och träna på hemma plan med min vrålsnygga lack samt delar ut feta Idol kort till små ungarna :rolleyes:

Bifogat

• gothia.JPG
    gothia.JPG
    134.7 KB · Visningar: 81
Last edited:

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
efter som du fuskar med att köpa nytt och inte klassar upp dej :mad: Så kontrar jag med att jaga brudar och träna på hemma plan med min vrålsnygga lack samt delar ut feta Idol kort till små ungarna :rolleyes:

Solklart fall av fuskande, däcken du har monterat är nya och ser ut att vara tillverkade detta årtusendet. En riktig rookie skall köpa 20minuters däck som sedan slits något grymt pga att man lystnat på alla rekommendationer om att släppa 2 klick på returen.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Solklart fall av fuskande, däcken du har monterat är nya och ser ut att vara tillverkade detta årtusendet. En riktig rookie skall köpa 20minuters däck som sedan slits något grymt pga att man lystnat på alla rekommendationer om att släppa 2 klick på returen.

dom är köpta på krita och är till salu jag kommer att köra på däck från en gammal rookie som körde 2004 samt gamla bakelit däcks om kom orginal på r1:a 1998 :fakta

köp mina däck
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2817089&postcount=237

Grindshow? :va :D

Vafan gnäller du om, du ska väl till Polen och träna? :D

Ironi din lyx lirare till A-förare :D

japp polen kommer bli roligt om fan men nu tillbaka till det oseriösa :mattias

Last edited:

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Detta seriösa projekt ses som en skänk från ovan av dina sponsorer :D

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Jag kan sponsra med lite gänglåsning efterssom hondan tappar mer skruvar än min HD!

Hämtas i garaget

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Jag kan sponsra med lite gänglåsning efterssom hondan tappar mer skruvar än min HD!

Hämtas i garaget

redanfixat idag hur fan kan man sätta torks skruv på race fotpinnar men gick iaf åt en helflaska Locktight :rolleyes:

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
redanfixat idag hur fan kan man sätta torks skruv på race fotpinnar men gick iaf åt en helflaska Locktight :rolleyes:

Shit fan, glömde säga det till dig, PP tuning pinnarna har piss skruvar med orginal,, man bör byta dom för antingen går dom av eller så gängar dom fel eller bara snurrar ur sig själva...

kolla även bulten som fäster växelföraren för den har jag tappat tre gånger, man får spänna den offta eller byta mot en annan bult...

Kolla oxå så bromsvätskebehållaren för bakbromsen inte kommer för nära avgasröret, det felet har alla R1 07 pinnar så man får bygga om dom..Gäller även vissa CBR pinnar men e inte säker på vilka som e felgjorda....

Dels därför man bytt märke o säljer lite mer genomtänkta saker nu...

Tillbaka till det oseriösa som sagt :fakta

Last edited:

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Tycker att det är fegt att överhuvudtaget fixa iordning hojen mer än 1 vecka före Anderstorp. Att dessutom köra den innan första träningspasset på torsdagen är ju bara löjliga A-förar fasoner...

Själv så skall jag nog vänta till juni nånting innan man börja röra grejerna....

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Efter som jag har kontrakts av SSR i skåneland så va ja tvungen att utvärdera Er6:an idag och det blev en orgie i sladda både fram och bak efter som det satt dunlop Touring däck på som aldrig blev varmare än luft tempen,Och efter som det här är ett Fattig mans läger och inte spanien så va tempen i luften 10 grader och backen 5 plus :gnissla det går att sladda med en Er6:a

Fjädringen suger jag blev nästan sjösjuk på avfarten från Älvsborgsbron mot Stan satan va det gungde de va värre än den gamla Gotland färjan :mad:

men jag är impad motorn den drar fint på alla växlar men vart är toppfarten

Dagens tur med hondan gick fint nu sitter fotpinnarna där dom ska och jag njuter av köra den och ser ifram imot första träningen då ska det ges :yoparty

imorgon kanske solen skiner igen så då fortsätter Gothia racing camp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Efter som jag har kontrakts av SSR i skåneland så va ja tvungen att utvärdera Er6:an idag och det blev en orgie i sladda både fram och bak efter som det satt dunlop Touring däck på som aldrig blev varmare än luft tempen,Och efter som det här är ett Fattig mans läger och inte spanien så va tempen i luften 10 grader och backen 5 plus :gnissla det går att sladda med en Er6:a

Fjädringen suger jag blev nästan sjösjuk på avfarten från Älvsborgsbron mot Stan satan va det gungde de va värre än den gamla Gotland färjan :mad:

men jag är impad motorn den drar fint på alla växlar men vart är toppfarten
Exakt samma upplevde jag när jag testade ER6:an, man duttar på bromsen och gaffeln packade ihop helt 5 meter innan rondellen, det är inte lätt att knäskrapa igenom rondellen när hela hojfan gungar som en finlandsbåt.

Motorn drar fint men saknar topp.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping