Gotlandshjälp!

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
Hej alla glada

Vi är ett gäng på 4 pers/hojar som åker ner från Åland till gotland imorgon kväll söndag 13.7, vi har inte bokat nåt boende eller så utan tar det lite som det kommer.
Finns det nån vänlig själ som känner till om det finns nån camping eller liknande som passr sig "extra" bra för hojar?
Andra tips om var man skall övernatta mottages med tacksamhet.
Bör man satsa en mindre förmögenhet på lås och grejer till hojarna eller brukar de få vara någornunda ifred?

Tacksam för svar :tummenupp

Last edited:

Honda_Driver

Guest
har ett kanonerbjudande!
ni får campa gratis vid GMCK's klubbstuga i Västerhejde ca 7km söder om Visby. det finns tillgång till dusch, vedeldad bastu, torrdass.
På fredag börjar dessutom våran träff, Guteträffen, träffavgift 50kr. Då finns det möjlighet att köpa lättare mat och öl bl.a. På lördagen säljs det grillat lamm med tillbehör.
Om ni har tillgång till SMC-kalendern se sida k47 för karta. Annars från Visby hamn kör väg 140 söderut mot Klintehamn ca 5km. Sväng vänster mot Västerhejde kyrka, kör ca 2 km. GMCK skylt vid avfart.
Beroende på när ni kommer till Gotland så kan jag kanske visa vägen åt er.

Om ni tänker anta erbjudandet så skriv det här tack.

MvH
Mathias

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
Honda_Driver skrev:
har ett kanonerbjudande!
ni får campa gratis vid GMCK's klubbstuga i Västerhejde ca 7km söder om Visby. det finns tillgång till dusch, vedeldad bastu, torrdass.
På fredag börjar dessutom våran träff, Guteträffen, träffavgift 50kr. Då finns det möjlighet att köpa lättare mat och öl bl.a. På lördagen säljs det grillat lamm med tillbehör.
Om ni har tillgång till SMC-kalendern se sida k47 för karta. Annars från Visby hamn kör väg 140 söderut mot Klintehamn ca 5km. Sväng vänster mot Västerhejde kyrka, kör ca 2 km. GMCK skylt vid avfart.
Beroende på när ni kommer till Gotland så kan jag kanske visa vägen åt er.

Om ni tänker anta erbjudandet så skriv det här tack.

MvH
Mathias

Det där låter ju kanon!
Skall delge detta för mina reskamrater, låter riktigt nice faktiskt!
Vi kommer med 23-färjan från nynäshamn ikväll 13.07 så det blir väl lite styggt för dig att möta oss mitt i natten kan jag tänka :)
Vi kommer ju i så fall till er klubbstuga mitt i natten....kan man campa där ändå tror du?
Har du nåt nummer jag kan nå dig på?

Mycket tacksam för erbjudandet!

Edit:
efter vi har åkt så har jag inte möjlighet att kolla om du svarat, skickar mitt mobilnr. på PM ifall du läser detta efter 16 idag
MVH Björn

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S