Gotlandsresa

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Den 9/7 åker jag och granath_ och en annan kille som inte är reggad här till Gotland och stannar där några dagar.

Om det är någon annan här som ska dit då eller till och med bor på gotland vore det väldigt ju trevligt om du hojtade till! Du känner säkert till någon trevligt hoj väg och någon häftig strand förutom Tofta, Ja det är förmodligen där vi ska bo.. på Tofta camping.

Hör av dig! ;)
Mvh, Stefan

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
Jag ska till gotlad vecka 32 till 33.. men då är la ni inte där?? jag och farsan ska nog på på någon bondgård som hyr ut husvagn eller nått..

AF1Räser

New Kid
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Aprilia AF1 -91
Ja, jag kom nyss hem från Gotland. Pröva vägarna uppe på Fårön. De verkar vara rätt schyssta MC-vägar. Sen finns där ju stenhögar som folk kollar på också. Raukar.

KneippeByn var också kul :yoparty

Fina stränder finns i Snäck också. strax norr om Visby.

Hav Fun! :)

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
linusboy aight? :tungan

Joo kul ska vi ha..
Mvh, stefan

RS_Matte

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Aprilia rs-94 Streetfighter
steffo skrev:
Den 9/7 åker jag och granath_ och en annan kille som inte är reggad här till Gotland och stannar där några dagar.

Om det är någon annan här som ska dit då eller till och med bor på gotland vore det väldigt ju trevligt om du hojtade till! Du känner säkert till någon trevligt hoj väg och någon häftig strand förutom Tofta, Ja det är förmodligen där vi ska bo.. på Tofta camping.

Hör av dig! ;)
Mvh, Stefan

Jag bor ju här på denna vackra ö=) Om ni vill och har lust så kan vi åka en sväng. Ja kör en hel del på sommaren, Men eftersom jag är ensam 125:a åkare i min klubb så kunde de vara roligt och köra med lite andra 125:eek:r någon gång!

//Mattias

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Hej Matte! det låter mycket trevligt! Då kan du ju som sagt visa oss några roliga små kurviga vägar! :)

Vi får höras nått över msn eller dyligt så vi kan bestämma träff någon dag!

Mvh, Stefan

RS_Matte

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
steffo skrev:
Hej Matte! det låter mycket trevligt! Då kan du ju som sagt visa oss några roliga små kurviga vägar! :)

Vi får höras nått över msn eller dyligt så vi kan bestämma träff någon dag!

Mvh, Stefan

Tjopp!
Kurviga vägar lär de ju skall finnas gott om sägs de :) Men om jag kan hitta några speciellt kurviga vet jag inte :gnissla .
Ingen av er som hänger på quakenet på irc? Jag finns iaf i #ztajL
om ni nu hänger där vill säga :hihi
Annars så kan jag ju skicka mitt nummer lite mer privat så kan ni ringa när ni kommer, Vill inte riktigt skriva det här så halva sporthoj busringer till mig mitt i natten.
Men vi får höras av.

//Mattias

LGS

Ett rött mullrande moln...
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster 620Sie -03
RS_Matte skrev:
Tjopp!
Kurviga vägar lär de ju skall finnas gott om sägs de :) Men om jag kan hitta några speciellt kurviga vet jag inte :gnissla .
Ingen av er som hänger på quakenet på irc? Jag finns iaf i #ztajL
om ni nu hänger där vill säga :hihi
Annars så kan jag ju skicka mitt nummer lite mer privat så kan ni ringa när ni kommer, Vill inte riktigt skriva det här så halva sporthoj busringer till mig mitt i natten.
Men vi får höras av.

//Mattias

Jag kommer va på Gotland hela sommaren från och med onsdag, så jag är gärna med och åker nångång. /Ludde

RS_Matte

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
LGS skrev:
Jag kommer va på Gotland hela sommaren från och med onsdag, så jag är gärna med och åker nångång. /Ludde

Låter skojjigt de Ludde :yoparty
Då ses vi någon gång efter onsdag :)

//Mattias

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
LGS skrev:

ooh, det låter riktigt trevligt. en mito & en rs :) men vi får höras sen då. som sagt vi åker ner på fredag :gnissla

RS_Matte

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
granath_ skrev:
ooh, det låter riktigt trevligt. en mito & en rs :) men vi får höras sen då. som sagt vi åker ner på fredag :gnissla

Har ni kollat om de var 18 års gräns på Tofta lr?? Annars så kan ja nog fixa så ni bor gratis vid vår klubbstuga i Västerhejde (15min från centrum)
Om ni inte tänker Supa o slåss där så att säga=)
Hör av er om ni är intresserade.

//Gotland

LGS

Gick med
8 Feb 2004
Hoj
För fan!!!
När jag är 3km hemmifrån så skär sig skiten.
Så jag ska in till Visby i morrn och lämna hojjen, får se om jag hinner fixa den till i augusti. Nu har jag iaf. tid att styla lite. Håller på med peugotblinkers och miniskylt just nu. Hur stort motstånd ska man ha för att det ska blinka normalt?

/LGS

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Ajaj! Det var tråkigt att höra! :(

Så det finns en mc-firma i visby, Det visste jag inte!
Ska ta en sväng förbi och kika om jag ser din hoj :)

Mvh, Stefan

RS_Matte

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
steffo skrev:
Ajaj! Det var tråkigt att höra! :(

Så det finns en mc-firma i visby, Det visste jag inte!
Ska ta en sväng förbi och kika om jag ser din hoj :)

Mvh, Stefan

Steffo, de finns många mc-firmor här!!!!!:kocko

//Gotland

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Jaha, det trodde jag faktiskt inte med tanke på att gotland bara har 57400 invånare. Men det klart på sommaren är det ju väldigt mycket motorcyklar där.

Ligger dom flesta i närheten av Visby?

LGS

Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Det finns 3 st i visby.
Jag tycker Yelmo är bäst om man ser till service och bemötande, men de har tyvärr inte så stort utbud av tillbehör. Kommer lämna in min där.

RS_Matte

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
steffo skrev:
Jaha, det trodde jag faktiskt inte med tanke på att gotland bara har 57400 invånare. Men det klart på sommaren är det ju väldigt mycket motorcyklar där.

Ligger dom flesta i närheten av Visby?

Öhhhh bara 57000 inv :confused:
De e ju inte så troligt att ingen av dom 57000 skulle ha en motorcykel som gått sönder och därför kanske skulle bahöva service^^

//Matte

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
RS_Matte skrev:
Öhhhh bara 57000 inv :confused:
De e ju inte så troligt att ingen av dom 57000 skulle ha en motorcykel som gått sönder och därför kanske skulle bahöva service^^

//Matte

Haha, steffo aegd! :kiss :krama

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
Ingen som har bilder sen era gotlandsresor?? jag var ju där skälv vecka 32 men hade bara med mig vanlig kamera.... såg en yamaha återförsäljare i visby som vi köpte olja av.. han va mkt trevlig iaf..

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...