Swedie skrev:alla dessa är loosers enligt mig
Swedie, berggren_martin, Boxter-Micke, cbr 1000, Chille, Dragrace, Edholm, Fnutten, GIXxXER, HanneZ, håkanolsson, jtds, Kahobe, Lilla_damen, Marten72, Martin1, Mavve, Mr. President, Mr.Dna, nothing_records, Per r1, real, Senetrec, Skalman, Skitidedu!, skoteridioten, Slaka, Spiken, Swedish Viper, t-rex, VKR, Zayn, kiko*, Nike*
Swedie skrev:alla dessa är loosers enligt mig
Swedie osv osv osv
Du kan få komma med på min lista härTyro skrev:Nu tror jag att ödet har varit i farten. Mitt intenet la av ett tag, så jag kom inte med på din lista.![]()
berggren_martin skrev:Du kan få komma med på min lista här
berggren_martin, aLcATRAZ, andersbrink, Busaberg, chrilla, Dr Evil, Dragrace, evilv2, Ginton, Goines, Majk, Matthe, Maverick, rainman, raver, RaZoR, real, Roger_R1, SAMURAJEN, Skalman, Stinger, +Swedie, Tom, Tyro, zussi
Nä, tror vi är ett gäng här. Skit samma, det har varit ett skitår så det kan lika gärna få en skitavslutning med. Nästa år blir bättreTyro skrev:Är det bara min kväll som suger ap-balle?
berggren_martin skrev:Nästa år blir bättre![]()
Jodå, det känner jag på mig i vänsta stortån och den har som sagt aldrig fel.Tyro skrev:Man kan ju alltid hoppas...
berggren_martin skrev:Jodå, det känner jag på mig i vänsta stortån och den har som sagt aldrig fel.
Det kommer att bli ett riktigt fikaår förutspår jag. Fika så mycket som möjligt så möjligt så kommer livet att gå som på dans.
zussi skrev:Jaha? Ska man ta detta som en komplimang?
![]()
Skål och Gott Nytt År!
Titanerna bland titanerTyro skrev:Klart du ska! Det är ju en ära att få vara med tillsammans med dessa fina personer![]()
![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!