gp500 Supetpatch 1.6 !!!

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
Ujujuj...
Har just laddat ner och installerat SP 1.6
körde vanilla innan, dvs. inge superpatchar, så jag vet ju inte vad 1.5'an gav. Men HELVETE vad 1.6'an är fet.

Har bara provat köra lite Ducce... vilket ljud... vilket vrid... arghhh!
borde förresten döpa om mappen till motogp nu då... 990cc eju knappast 500 ;))

You should try it!

SP'arna finns här: (man måste först plutta in 1.5 sen 1.6 =(

m4driving

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
[Akryl]*Amid skrev:
Ujujuj...
Har just laddat ner och installerat SP 1.6
körde vanilla innan, dvs. inge superpatchar, så jag vet ju inte vad 1.5'an gav. Men HELVETE vad 1.6'an är fet.

Har bara provat köra lite Ducce... vilket ljud... vilket vrid... arghhh!
borde förresten döpa om mappen till motogp nu då... 990cc eju knappast 500 ;))

You should try it!

SP'arna finns här: (man måste först plutta in 1.5 sen 1.6 =(

m4driving

Ok.... Nu har jag nog suttit här hur länge som helst och försökt Sp:arna att fungera.... :(
Nu när jag har installerat SP 1.6 och man öppnar spelet så fungerar allt, men när man trycker på tex "time trail" så kommer det upp nått j*vla felmeddelande som säger att skiten inte funkar :( Men menar du att man behöver kopiera SP 1.5 till mappen innan man kopierar 1.6:an??

Man behöver inget annat än Patch 1.1, Superpatch 1.5 och superpatch 1.6??

Isf kanske jag kan få fix på det snart...!!

Tack för att du skrev detta!!! :tummenupp :tummenupp

HA DE GÔTT

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
Re: Re: gp500 Supetpatch 1.6 !!!

Ludde skrev:
Ok.... Nu har jag nog suttit här hur länge som helst och försökt Sp:arna att fungera.... :(
Nu när jag har installerat SP 1.6 och man öppnar spelet så fungerar allt, men när man trycker på tex "time trail" så kommer det upp nått j*vla felmeddelande som säger att skiten inte funkar :( Men menar du att man behöver kopiera SP 1.5 till mappen innan man kopierar 1.6:an??

Man behöver inget annat än Patch 1.1, Superpatch 1.5 och superpatch 1.6??

Isf kanske jag kan få fix på det snart...!!

Tack för att du skrev detta!!! :tummenupp :tummenupp

HA DE GÔTT

Det skall vara först patch 1.1 sedan in med SP 1.5 och utan på detn SP 1.6 (1.6'an funkar precis som du misstänkte inte utan 1.5'an)

Det är allt jag gjort iaf. funkar gôrfint ;)

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
HJÄLP.......

[Akryl]*Amid skrev:
Det skall vara först patch 1.1 sedan in med SP 1.5 och utan på detn SP 1.6 (1.6'an funkar precis som du misstänkte inte utan 1.5'an)

Det är allt jag gjort iaf. funkar gôrfint ;)

Är det inga exe filer på 1.5 & 1.6, hur lägger man in dom då, Patch 1.1 hade ju en exe fil

Tack på förhand

Uffe S

mattsson

Säger dom blubb blubb?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillf. hojlös
Akrylamid: Hur låter dina hojar? Alla mina låter likadant. I för sig rätt gött ljud men jag vill inte att duccen, aprilian och rcvn ska låta likadant

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Re: HJÄLP.......

R1 Uffe skrev:
Är det inga exe filer på 1.5 & 1.6, hur lägger man in dom då, Patch 1.1 hade ju en exe fil

Tack på förhand

Uffe S

Du kopierar alla filerna till GP500/Data mappen. Först 1.5 och sen 1.6!

Har fått igång det nu och det é riktigt grymt!! Ska man bara inhandla sig ett ADSL abbonemang också, sen så ska det spelas!! :tummenupp

Jag har bara kört Duccen så jag vet inte om RCV och RS3:an låter likadant.... Vet bara att KR3:an låter riktigt mesigt.... det kunde dom gjort bättre....

HA DE GÔTT

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
mattsson skrev:
Akrylamid: Hur låter dina hojar? Alla mina låter likadant. I för sig rätt gött ljud men jag vill inte att duccen, aprilian och rcvn ska låta likadant

Arghhh!! Du har så rätt... Jag provade bara duccen från början, men alla "fet-kubik" hojjar verkar låta lika dant... å alla 500-or låter som mopeder. =(( Skitljudpack!

Fast ljudet för duccen passar i mina öron ;)

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Re: Re: HJÄLP.......

Ludde skrev:

Har fått igång det nu och det é riktigt grymt!! Ska man bara inhandla sig ett ADSL abbonemang också, sen så ska det spelas!! :tummenupp

Jag har bara kört Duccen så jag vet inte om RCV och RS3:an låter likadant.... Vet bara att KR3:an låter riktigt mesigt.... det kunde dom gjort bättre....

HA DE GÔTT

TAck för det, så när man kopierar in 1.6 "filerna" in i 1.5 så ska man inte ersätta dom gamla "dialog rutan som kommer fram" utan kopiera dom "bredvid"

TAck på förhand Ludde

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: HJÄLP.......

Ludde skrev:

HA DE GÔTT

För när dialog rutan kommer upp så har du ju tre alt. att välja på. Frågan lyder ju så här.

Vill du ersätta mappen x (JA, ERSÄTT ALLA, NEJ) vad väljer man

Uffe S

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
Re: Re: Re: HJÄLP.......

R1 Uffe skrev:
För när dialog rutan kommer upp så har du ju tre alt. att välja på. Frågan lyder ju så här.

Vill du ersätta mappen x (JA, ERSÄTT ALLA, NEJ) vad väljer man

Uffe S

Mmm.. du vill ersätta alla filer.. det är fysik, ljud etc. som uppdateras med nya filer...

Lite dumt att de inte använder ett ritktigt installationsprogram istället för sina win-ace filer =/

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Japp... Alla filer ska ersättas... Förstår inte riktigt varför man behöver 1.5:an för att få in 1.6:an, men det är väl nån fil som inte finns på 1.6:an.... :confused:

Nu måste jag bara skaffa ADSL så jag kan spela lite mot er Sporthojare..... Kanske går bra med modem också.... Nån som vet??

HA DE GÔTT

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
[Akryl]*Amid skrev:
Arghhh!! Du har så rätt... Jag provade bara duccen från början, men alla "fet-kubik" hojjar verkar låta lika dant... å alla 500-or låter som mopeder. =(( Skitljudpack!

Fast ljudet för duccen passar i mina öron ;)

Ja... Fast jag tycker att Duccen mullrar lite mer än RCV:n... Men jag kanske hör i syne.... Jag gillar inte alls att tvåtaktarna låter så tråkigt... :( Dom skulle ylat mer!!!

HA DE GÔTT

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ludde skrev:
Ja... Fast jag tycker att Duccen mullrar lite mer än RCV:n... Men jag kanske hör i syne.... Jag gillar inte alls att tvåtaktarna låter så tråkigt... :( Dom skulle ylat mer!!!

HA DE GÔTT

Kan man extracta dom direkt till data mappen från WinRaR eller ska man packa upp dom först/kopiera/ & sen kopiera in dom i data mappen på GP 500.

Tack på förhand Ludde

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
R1 Uffe skrev:
Kan man extracta dom direkt till data mappen från WinRaR eller ska man packa upp dom först/kopiera/ & sen kopiera in dom i data mappen på GP 500.

Tack på förhand Ludde

*leka LUDDE*
Jupps, funkar fint att extracta dem rakt in i data-mappen! (kolla så att sökvägarna blir rätt bara... =) Jag lyckades först ta med en katalog för mycke, men det var ju bara att flytta dem efteråt)

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Det fungerar nog så som [Akryl]*Amid säger... Jag hade dom redan uppackade på skivan som polaren hade bränt...(jag har inte WinRaR)

Bara en fråga: jag har ju fått det att fungera och så, men fungerar det att bara ha Superpatch 1.6 mappen i Data mappen, eller måste man ha alla Sounds, tracks m.m. Det spelar ju ingen roll nu, men kan vara bra att veta....

HA DE GÔTT

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
Ludde skrev:
Det fungerar nog så som [Akryl]*Amid säger... Jag hade dom redan uppackade på skivan som polaren hade bränt...(jag har inte WinRaR)

Bara en fråga: jag har ju fått det att fungera och så, men fungerar det att bara ha Superpatch 1.6 mappen i Data mappen, eller måste man ha alla Sounds, tracks m.m. Det spelar ju ingen roll nu, men kan vara bra att veta....

HA DE GÔTT

Jag tror att man måste ha allt där. För 1.6 har ju 1.5'an som krav... skulle tro att det är en massa saker som de inte har med i 1.6'an som man måste ha helt enkelt...

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum