Gpl?

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Peking
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Några som är sugna på lite online-GPL? Fick ett ryck igår efter ett halvt års uppehåll, BRM'en funkar än! hähä

Har dedikerad server på Bostream 2,5/0,5mb uppkoppling tillgänglig. Hostar helst genom Vroc..

Vi kan kanske komma överens om någon kväll i veckan?

/B
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Bj.O.rn skrev:
Några som är sugna på lite online-GPL? Fick ett ryck igår efter ett halvt års uppehåll, BRM'en funkar än! hähä

Har dedikerad server på Bostream 2,5/0,5mb uppkoppling tillgänglig. Hostar helst genom Vroc..

Vi kan kanske komma överens om någon kväll i veckan?

/B
You bet!
 

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Peking
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Flera! Flera!

Ställ in er på inbromsningdueller på Watkins Glen! Vi kör första racet där! om ingen har något emot det. Är ju en kort bana, passar om man inte är så många..

Kommer åka BRM så Torkel får lite handikapp :)

lämplig dag? en vardagkväll?

/B
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Bj.O.rn skrev:
Flera! Flera!

Ställ in er på inbromsningdueller på Watkins Glen! Vi kör första racet där! om ingen har något emot det. Är ju en kort bana, passar om man inte är så många..

Kommer åka BRM så Torkel får lite handikapp :)

lämplig dag? en vardagkväll?

/B
1.07.52 har jag kommit ner i på "The Glen" men som sagt det var ett bra tag sedan nu! Ska nog testa att köra "Örnen" framöver, fast den har ju inte Ferrarins go'a ljud! Ny fin Brabham på www.gplea.org också, har inte laddat ner den än iofs.
Vardagskväll är väl det som är lättast, hitt på nå't du som är skiftberoende!
 

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Peking
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Onsdag den 10/12 kanske?

Lite möjlighet till träning ska vi väl ha :)

/B
 

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Peking
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Torkel skrev:
1.07.52 har jag kommit ner i på "The Glen" men som sagt det var ett bra tag sedan nu! Ska nog testa att köra "Örnen" framöver, fast den har ju inte Ferrarins go'a ljud! Ny fin Brabham på www.gplea.org också, har inte laddat ner den än iofs.
Vardagskväll är väl det som är lättast, hitt på nå't du som är skiftberoende!

Satte en hög sexa idag, i BRM'en...

Har testat Brabhamen men den fuckade upp GPL av någon anledning så det blev avinstallation.. Styrning drog snett efter ett tag å annat konstigt..

/B
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Hmm, blev idag bortbjuden på onsdag kväll så som det ser ut nu blir det knepigt för mig. Men det är inte spikat ännu så det kan lösa sig.
Däremot så har force-feedback i min "Ur Wingman formula force" försvunnit när jag drog in Windows 2000. Någon som har några bra tips? Ska testa att backa några versioner från den senaste releasen från www.wingmanteam.com så kanske det hoppar igång igen.
 

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Peking
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Torkel skrev:
Hmm, blev idag bortbjuden på onsdag kväll så som det ser ut nu blir det knepigt för mig. Men det är inte spikat ännu så det kan lösa sig.
Däremot så har force-feedback i min "Ur Wingman formula force" försvunnit när jag drog in Windows 2000. Någon som har några bra tips? Ska testa att backa några versioner från den senaste releasen från www.wingmanteam.com så kanske det hoppar igång igen.

Tisdag är jag på partajj med jobbet, förekommer numera såpåss sällan attt jag ej bör missa det..

Skiter sig Onsdag för Torkel blir det Torsdagsrace istället! Kl 20:00 på Vroc. eget chatrum kanske?

/B
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Bj.O.rn skrev:
Tisdag är jag på partajj med jobbet, förekommer numera såpåss sällan attt jag ej bör missa det..

Skiter sig Onsdag för Torkel blir det Torsdagsrace istället! Kl 20:00 på Vroc. eget chatrum kanske?

/B
Skiter det sig på Onsdag så skiter det sig på Torsdag också! Då har vi julfest på jobbet...
:tomten :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten
 

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Peking
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Då bli're ikväll!

Klockan 8:00 Vroc, chatrum: sporthoj

/B
 

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Numera Linköpejng
Hoj
cbr600
Jag är på om någon berättar för mig hur jag ska göra för att köra med 3d grafik... Måste köra på software med upplösning 320x240 (nått sånt) och får det inte att ändra sig. Händer alltså inget när jag byter till 3d. Jag har en 2GHz med geforce 3 kort... Datorn måste ju räcka till iaf. :)
 

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Peking
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Conrad skrev:
Jag är på om någon berättar för mig hur jag ska göra för att köra med 3d grafik... Måste köra på software med upplösning 320x240 (nått sånt) och får det inte att ändra sig. Händer alltså inget när jag byter till 3d. Jag har en 2GHz med geforce 3 kort... Datorn måste ju räcka till iaf. :)

http://www.papy.com/gpl/gpl.download.index.html


gpl_d3d.exe kanske.. sen behöver du nog cpu-patchen åsså (på samma ställe), om du inte har den.. GPL ska vara uppgraderat till ver 1.2.0.2

En tämligen komplett länksida här:

http://www.racesimcentral.com/links/ultimate.shtml

/B
 

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Numera Linköpejng
Hoj
cbr600

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Peking
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Conrad skrev:
Låter som det skulle kunna hjälpa. Men är det någon som vet vilken version (usa eller uk..) jag har? :rolleyes:

uk, troligen, om den är... hm.. ajabajja! :6surkart

Spara en kopia av gamla exe-filen om det inte funkar..

/B
 

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Numera Linköpejng
Hoj
cbr600
Bj.O.rn skrev:
uk, troligen, om den är... hm.. ajabajja! :6surkart

Spara en kopia av gamla exe-filen om det inte funkar..

/B

Det funkar inte... Men felet är lite annorlunda än vad jag kom ihåg. Den bara slutar att ladda vid första bilden där det står " Grand prix legends" ...:(
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top