Sälj den... Låter skräp, taskig passform och dålig livslängd. Men valet är fritt...hellbit skrev:Jag undrar om någon känner till det Italienska märket GPR och om det är bra. Jag fick det på köpet till min zx10r. Jag tänker på om ljud o effekt är liknande mer kända märken tex akrapovic och yoshimura.
Både jag och min bror är väldigt nöjda med både ljudet och passform. Effekten
vet jag inte om det hände så mycket,men brorsan märkte en liten skilnad på sin hoj.
Jag kör Hornet 600 och bror kör SV650.
Antaglien får du säkert lite mer effekt med dem dyrare märkerna, men för dem
pengarna man lägger på GPR så tycker jag man får mycket för pengarna! Möjligen
är det carbon ljuddämparen från GPR man ska passa sig för, vad jag har hört, då
kvaliten är något lägre än vad den borde.
Lfyter tråden och vill veta om det är någon mer som hört att carbon ljuddämparen har sämre kvalitet?
Lfyter tråden och vill veta om det är någon mer som hört att carbon ljuddämparen har sämre kvalitet?
Hade GPR på min gamla hoj. Tog bort den. Gick upp till 107db vid mätning. en aning överdrivet. Ger tinnitus :|
Frozty, nä, db-killers i all ära men när ljudet går så där högt och själva sliponet ger ev marginellt med effekt då känns det mer vettigt att plocka bort den faktiskt. Har en BT1100 och kommer nog aldrig mer att plocka bort original. Njuter mer av att köra.. Pendlar till jobbet med bågen och då är det skönt att glida fram utan att föra en massa oväsen. Vid motorvägskörning så var det mest irriterande. Dock kan jag sakna ljudet för att markera vid omkörning el dyl![]()
Tjena. Hade också en BT 1100 innan med GPR dämpare innan. Ljudet va gött, men hojen va tradig. (min åsikt). Kan dock hålla med om att det blir jobbigt,att köra motorväg i längre sträckor. Inget fel på kvalite`n iallafall.Frozty, nä, db-killers i all ära men när ljudet går så där högt och själva sliponet ger ev marginellt med effekt då känns det mer vettigt att plocka bort den faktiskt. Har en BT1100 och kommer nog aldrig mer att plocka bort original. Njuter mer av att köra.. Pendlar till jobbet med bågen och då är det skönt att glida fram utan att föra en massa oväsen. Vid motorvägskörning så var det mest irriterande. Dock kan jag sakna ljudet för att markera vid omkörning el dyl![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |