Grön Streetfighter i S-vall/Timrå ?

Phr33k

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
1
Hej !
Har precis vart ute o åkt o såg skitfin Streetfighter!
Eller ja den verkade fin iaf, såg den mes i spegeln o sen bakifrån när jag hakade på en bit. Vi åkte mellan Ljusta (Alnöbron) och Timrå (gammla vägen). Nån som vet vem som har den gröna fightern med dubbla framlysen och skylt i hjulhuset ? Killen som åkte hade ett grått IXS ställ och vit hjälm med svart visir.

Det skulle vara roligt att se lite bilder o se om de var så snygg som den verkade ! :rolleyes:

DM

MC-intresserad
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
KTM 1290 SDR -16, KTM 990 SM -08, Yamaha FZR1000 -89, 2 st Yamaha TR1 -81, Honda CB750 -75
Phr33k skrev:
Hej !
Har precis vart ute o åkt o såg skitfin Streetfighter!
Eller ja den verkade fin iaf, såg den mes i spegeln o sen bakifrån när jag hakade på en bit. Vi åkte mellan Ljusta (Alnöbron) och Timrå (gammla vägen). Nån som vet vem som har den gröna fightern med dubbla framlysen och skylt i hjulhuset ? Killen som åkte hade ett grått IXS ställ och vit hjälm med svart visir.

Det skulle vara roligt att se lite bilder o se om de var så snygg som den verkade ! :rolleyes:

Det skulle väl vara min det då :) Kul att du gillade den. Åkte själv blå TRX -96:a för några år sen, trevlig hoj det med! Tänkte stanna till på macken i Timrå och byta några ord men så att du svängde av norrut.

Phr33k

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
1
Vad roligt att du såg dethär :)

Du bor i Piteå ser jag ? Tillfälligt i Sundsvall ? Har du mer bilder och info på hojjen ? Den såg verkligen läcker ut ! Byggt den själv ?

DM

MC-intresserad
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
KTM 1290 SDR -16, KTM 990 SM -08, Yamaha FZR1000 -89, 2 st Yamaha TR1 -81, Honda CB750 -75
Bott i S-vall sedan februari men blir nog inte kvar länge till. Fler bilder finns i streetfighter-forumet. Grunden är en FZR 1000 -89, egen bakram, 916-cuts, mm, mm....

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning