Bikerbitch skrev:Yeah! Äntligen!
Dock lär det väl kosta skjortan. P-plåstret skulle visst kosta nån tusing per år. Så det dröjer väl mååånga år innan det blir lika "billigt" som P-piller a lá 60:-/året
Bikerbitch skrev:Eus- Helt apropå inget alls. Klart du kan få bli det!
Enda krav: Du skall vara snygg i bar överkropp med babayolja över bröstet
Jag skall snarast meddela MachoMamma att du är villig!
berggren_martin skrev:Tidigare gjorde man försök med testosteron som p-piller för män. Fungerade alldeles utmärkt, men doseringen var jämförbar med vad många tar i dopningssyfte. Undrar vad de har hittat på den här gången?
eus skrev:Ojoj... att jag är! eus AKA Mr Babyoil
Precis, därför jag skulle vilja veta lite mer om vad det är för slags medel de tagit fram den här gången innan jag ropar hej.ambulans skrev:jo, men där har man en kraftig biverkning.. som att kulorna skrumpnar efter ett tag ... vet inte om det blir såååå roligt.
driften sitter ju just i kulorna...
Bikerbitch skrev:Och dessutom har du utseende med dig. Jag sätter upp dig på listan. Vi tackar vi tackar![]()
ambulans skrev:fatta va skönt att bestämma själv om de ska bli nåra barn eller inte... ja kommer att stå först i kön, garanterat....![]()
Bikerbitch skrev:Yeah! Äntligen!
Dock lär det väl kosta skjortan. P-plåstret skulle visst kosta nån tusing per år. Så det dröjer väl mååånga år innan det blir lika "billigt" som P-piller a lá 60:-/året
Tinatjejen skrev:Hämta aldrig ut något p-piller i ett län som är utskrivna i ett annat. Då blir det helt plötsligt a lá 360:-/året![]()
P-piller och plåster för killar är fväl fiffigt.
Ärman två som tar p-medel, så måste ju risken att ngn glömmer ta sina och blir med barn, bli väldigt liten![]()
Ace Niki skrev:Har aldrig tänkt på det sättet... det är ju skitbra! Man är ju 2 om att skaffa barn (självklart men ändå inte..)
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |