Grabbar !! dax att ställa sig i kö....

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Yeah! Äntligen!
Dock lär det väl kosta skjortan. P-plåstret skulle visst kosta nån tusing per år. Så det dröjer väl mååånga år innan det blir lika "billigt" som P-piller a lá 60:-/året

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Bikerbitch skrev:
Yeah! Äntligen!
Dock lär det väl kosta skjortan. P-plåstret skulle visst kosta nån tusing per år. Så det dröjer väl mååånga år innan det blir lika "billigt" som P-piller a lá 60:-/året

BB..JAG vill bli paraplypojke..!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Eus- Helt apropå inget alls. Klart du kan få bli det!
Enda krav: Du skall vara snygg i bar överkropp med babayolja över bröstet ;)

Jag skall snarast meddela MachoMamma att du är villig!

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
fatta va skönt att bestämma själv om de ska bli nåra barn eller inte... ja kommer att stå först i kön, garanterat.... :fakta

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Bikerbitch skrev:
Eus- Helt apropå inget alls. Klart du kan få bli det!
Enda krav: Du skall vara snygg i bar överkropp med babayolja över bröstet ;)

Jag skall snarast meddela MachoMamma att du är villig!

Ojoj... att jag är! eus AKA Mr Babyoil

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Tidigare gjorde man försök med testosteron som p-piller för män. Fungerade alldeles utmärkt, men doseringen var jämförbar med vad många tar i dopningssyfte. Undrar vad de har hittat på den här gången?

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
berggren_martin skrev:
Tidigare gjorde man försök med testosteron som p-piller för män. Fungerade alldeles utmärkt, men doseringen var jämförbar med vad många tar i dopningssyfte. Undrar vad de har hittat på den här gången?

jo, men där har man en kraftig biverkning.. som att kulorna skrumpnar efter ett tag ... vet inte om det blir såååå roligt.
driften sitter ju just i kulorna...

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
ambulans skrev:
jo, men där har man en kraftig biverkning.. som att kulorna skrumpnar efter ett tag ... vet inte om det blir såååå roligt.
driften sitter ju just i kulorna...
Precis, därför jag skulle vilja veta lite mer om vad det är för slags medel de tagit fram den här gången innan jag ropar hej.

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
ambulans skrev:
fatta va skönt att bestämma själv om de ska bli nåra barn eller inte... ja kommer att stå först i kön, garanterat.... :fakta

Har aldrig tänkt på det sättet... det är ju skitbra! Man är ju 2 om att skaffa barn (självklart men ändå inte..)

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Bikerbitch skrev:
Yeah! Äntligen!

Hämta aldrig ut något p-piller i ett län som är utskrivna i ett annat. Då blir det helt plötsligt a lá 360:-/året :mad:

P-piller och plåster för killar är fväl fiffigt.
Ärman två som tar p-medel, så måste ju risken att ngn glömmer ta sina och blir med barn, bli väldigt liten :D

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
utan motor, med vanliga trampor anno 1994
Tinatjejen skrev:
Hämta aldrig ut något p-piller i ett län som är utskrivna i ett annat. Då blir det helt plötsligt a lá 360:-/året :mad:

P-piller och plåster för killar är fväl fiffigt.
Ärman två som tar p-medel, så måste ju risken att ngn glömmer ta sina och blir med barn, bli väldigt liten :D

Landstingen har olika regler, beroende på ålder. Stockholmarna ska vara glada, upp till 23 år så betalar du 60kr. I Örebro län så är det bara 20 års ålder. Sen tycker inte jag att 360kr för ett år är så mycket att bråka om.

Men det var verkligen på tiden att det är killarnas tur att äta hormoner som ger humörförändringar mm. eller hur? ;)

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Ace Niki skrev:
Har aldrig tänkt på det sättet... det är ju skitbra! Man är ju 2 om att skaffa barn (självklart men ändå inte..)

jo man är 2 om att skaffa barn. Måste ju va självklart att man åxå ska vara 2 om att man vill ha barn åxå...
inte så i mitt fall. men ja vet några som inte har kunnat påverka detta... nu blir de ju jämnställt på den punkten allafall. Och barnafödandet kommer att minska dramatiskt... :D

Sampo Star

Halvknäpp bladeåkare
Gick med
5 May 2003
Hoj
Fireblade97
En polare fick nyligen reda på att han ska bli farsa. Han skulle nog ha velat ha detta eftersom hans brud inte ville käka piller. Han har nu konstaterat att Sm(n)åländska rycket inte fungerar. Tror nog att det blir bra ändå när han vant sig vid tanken. Tänk så mycket leksaker han kan köpa nu. Fast det lär nog dröja innan han köper en ny båge.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy