Twosaint
Great white people
Jag hyr en bostadsrätt i andrahand och grannjävlarna ovanför för ett jävla liv. Jag har aldrig nånsinn i hela mitt liv stört mig på någon granne förut, men dom här tar priset alltså. Just nu i skrivande stund 23:47 så SPRINGER dom runt i lägenheten skrattar och skriker (nej jag är inte avundsjuk på nån sexlek) jagar varandra runt runt. Gör dom inte det så härjar dom med hunden inomhus, fester på vardagarna till 01:00 är ingen ovanlighet (dom har festat tills jag klagat) och nu är det fan slut på leken. Jag hade tänkt att jag skulle hålla ut då jag bara ska bo här en månad till men nu brinner jag fan av då dom inte visar nån respekt alls.
Vad gör jag åt kräken ska jag ringa sheriffen eller vad ? Jag har ju liksom försökt prata med dom men det går fan inte. Vicevärden är en gammalgubbe som man bara kan prata med en begränsad tid på dygnet och sällan då dom härjar.
Vad gör jag åt kräken ska jag ringa sheriffen eller vad ? Jag har ju liksom försökt prata med dom men det går fan inte. Vicevärden är en gammalgubbe som man bara kan prata med en begränsad tid på dygnet och sällan då dom härjar.