grannen

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
just nu står min älskade polis-granne 400m hemifrån med lasern.....tur att morsan var ut med bilen och såg han stå där och plocka fartsyndare, annars hade jag nog varit ännu fattigare nu :fakta :D

edit: undrar om det är pga. mig :confused:

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Det var som attan, finns det poliser i lilla Ljusdal?

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
jo och grannen min kallas laser-mannen här......gissar nästan på att han blir våt i kalsongerna varje gång han får tag på en fortkörare...... :mad: hatar gubbjäveln

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
Det verkar ju nog som han har valt platsen med flit om han är 400m från er nu till helgen........

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Hammet skrev:
just nu står min älskade polis-granne 400m hemifrån med lasern.....tur att morsan var ut med bilen och såg han stå där och plocka fartsyndare, annars hade jag nog varit ännu fattigare nu :fakta :D

edit: undrar om det är pga. mig :confused:

Hade en granne som var polis när jag var i mopedåldern. Han svängde ut bakom mig i stan en gång när min mätare visade 70 så jag gav upp direkt och stannade till vid sidan av vägen.

- Det gick lite fort där va!
- Jo, men man får väl köra moppen så snabbt som den går om den bara är orginal?
- Men böjen ser inte ut att va orginal!
- Opps... jo, men jag köpte den här precis, har inte hunnit kolla upp det.
- Cylindern och förgasaren då???
- Hmmm... (Opps igen)

Kom undan med tipset om att jag skulle tipsa resten av grannarna om att plocka av trimmet för att han hade koll på oss. Jag var dock den enda av 6-7 st som inte åkte dit nångång... ja, förutom för skjutsning då.

Edholm

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Ktm 525
Har också en granne som är polis.. Men det är fan underbart.. :cool: Gäller bara att hålla sig väl med han.. :) Bytte insprutar pump på hans Traktor igår.. Har bytt tröskel och skärmkant på hans bil också.. Så han är väldigt snäll mot mig :p

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Edholm skrev:
Har också en granne som är polis.. Men det är fan underbart.. :cool: Gäller bara att hålla sig väl med han.. :) Bytte insprutar pump på hans Traktor igår.. Har bytt tröskel och skärmkant på hans bil också.. Så han är väldigt snäll mot mig :p
Rövslickeri skulle jag hellre kalla det :7peta

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...