Gratis sms...

FREDRIKN

Utmattad...
Gick med
19 Apr 2004
Ort
S-Tälje
Hoj
R1-02*SLÅLD*,Puch Alabama-68,DBS,Och en volvo 240.
Har slagit vad med en polare att det fortfarande finns sidor på nätet där man kan skicka gratis sms. Han säger att det inte finns det. Nu hittar jag inte någon sådan sida. Har jag tagit mig vatten över skallen och får bjuda på en pizza och 5 öl som är i potten. Eller finns det någon som vet en sida där det funkar fortfarande.

Han ska nämligen åka utomlands och resa i 7månader och då tyckte jag han skulle skicka från nätet, men men, kanske är jag som lever kvar i en verklighet som inte finns. :huvet

// Fredrik
 
Last edited:

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
FREDRIKN skrev:
Har slagit vad med en polare att det fortfarande finns sidor på nätet där man kan skicka gratis sms. Han säger att det inte finns det. Nu hittar jag inte någon sådan sida. Har jag tagit mig vatten över skallen och får bjuda på en pizza och 5 öl som är i potten. Eller finns det någon som vet en sida där det funkar fortfarande.

Han ska nämligen åka utomlands och resa i 7månader och då tyckte jag han skulle skicka från nätet, men men, kanske är jag som lerver kvar i en verklighet som inte finns. :huvet

// Fredrik
Nej ingen sån som fanns på den glada tiden, mig veterligen..mtnsms.com var grym...
 

FREDRIKN

Utmattad...
Gick med
19 Apr 2004
Ort
S-Tälje
Hoj
R1-02*SLÅLD*,Puch Alabama-68,DBS,Och en volvo 240.
Biifer skrev:
Finns några sidor man kan skicka ifrån, dock ett begränsat antal om dagen.
Tror det fortfarande finns på: www.halebop.com


Tackar, gick att skicka 3st gratis per dag. Så nu är det bara att inkassera en pizza och 5öl. Har vissligen tänkt bjuda honom på en riktig runda själv efter som han skall vara borta så länge, men det nämner jag först när jag fått min kvot... :)

Tack för alla andra svar oxå.


// Fredrik
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top