Grattis Anton

whitesnake

vad ska man skriva här??
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
suzuki dr650se -00
Anton har klarat sin uppkörning ida :tummenupp :tummenupp

GRATTIS

EDIT: kom precis på att det finns en tråd för detta, men skit samma :D

Last edited:

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Grattis då vafan :tummenupp
Vill ta o klara min oxå (första försöket nästa vecka)
Blir så frustrerad att se o höra alla som får åka HELT ensamma, utan någon bakom :huvet
Kör försiktigt nu bara och håll tummarna för mig FFS!

/R

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Grattis, kommer själv ihåg känslan, fan va gött det va :yoparty

Om du vill lära dig köra hoj som man gör på riktigt, och inte som trafikskolorna vill, så rekomenderar jag STARKT bankörning! Va själv i linköping 20/4, va första gången, dom har instruktörer med osv, man lär sig väldigt mycket och har precis hur kul som helst...!! :tummenupp (så kan du förnedra solid fätt sen bah :rolleyes: )... Att man sen blir en säkrare förare på vägen är ju ingen nackdel, lätt gjort annars när man har nytaget körkort och ska hänga på sina erfarna kompisar.

Usch va tråkig jag lät nu...

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
NSR_Martin skrev:

Om du vill lära dig köra hoj som man gör på riktigt, och inte som trafikskolorna vill, så rekomenderar jag STARKT bankörning! Va själv i linköping 20/4, va första gången, dom har instruktörer med osv, man lär sig väldigt mycket och har precis hur kul som helst...!! :tummenupp (så kan du förnedra solid fätt sen bah :rolleyes: )... Att man sen blir en säkrare förare på vägen är ju ingen nackdel, lätt gjort annars när man har nytaget körkort och ska hänga på sina erfarna kompisar.

Ja det vore jäkligt skoj! Får se i slutet av sommaren när man är rik :tummenupp

Solid snake

Guest
NSR_Martin skrev:

Ånä, du hade rätt med det med att hänga på, för det gör han sannerligen inte. :3freak

Fick ju sakta ner hela tiden för han e sån slöis, o en sak till :tungan han kommer aldrig köra ifrån mig! :banana

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Solid snake skrev:
Ånä, du hade rätt med det med att hänga på, för det gör han sannerligen inte. :3freak

Fick ju sakta ner hela tiden för han e sån slöis, o en sak till :tungan han kommer aldrig köra ifrån mig! :banana

Hahaha =) Jag vill ju gärna behålla kortet LITE längre än en dag :D

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Solid snake skrev:

Och om han försöker hänga på dig lägger du i tvåan, eller vad? ;)

Seriöst, bankörning är nog det bästa som finns när det gäller hojkörning. Precis hur kul som helst.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin