GSXR1100R
The older i get the faster i was
ett år kvar till sen så e du körd
McB skrev:Grattis! Känner du ångesten komma krypandes?
Du begriper väl att du måste bjuda på kaffe och tårta på söndag på SRW?Chrille skrev:Nja, hade ett svårt fall av åldersnoja vid 26-27 men det gick över. Enda ångesten nu är att någon jävel kan komma och kräva kaffe ikväll....
gulsvartkawwa skrev:SRW bläh! Jag hade ju räknat med kaffe, tårta och en jävla fest i finland.
Grattis
Chrille skrev:Nja, hade ett svårt fall av åldersnoja vid 26-27 men det gick över. Enda ångesten nu är att någon jävel kan komma och kräva kaffe ikväll....
gulsvartkawwa skrev:SRW bläh! Jag hade ju räknat med kaffe, tårta och en jävla fest i finland.
Grattis
Chrille är ingen svikare. Det är bara det att yttre omständigheter, över vilka han icke kan råda, har tvingat honom att bjuda andra, lika trevliga, personer på det han från början avsett bjuda er på.Mr.Jim skrev:Trodde jag åxå!!!
Fasike Chrille, vilken svikare.... Här är vi ett stort gäng med förvirrade mc åkare som har laddat i veckor in för den stora festen i Finland. Så skiter huvudpersonen/huvudattraktionen att komma dit ... Gr
Edit:Grattis
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |