Grattis Kenneth!

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Stort grattis till Kenneth som körde in på en grym tredjeplats i regnet på Anderstorp idag! Kenneth ledde faktiskt racet ett tag men råkade ut för vattenplaning...
Grattis! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Tack så jättemycket grabbar! Vilket race det var :yoparty
Jag hade ledningen ett par varv, tappade lite och sedan kom jag långt in på innern i krausellenkurvan i samband med att jag skulle varava förare och där var det en vattensamling=mindre sjö (Bilägger en bild där Hasse passerar pölen. Säkert en decimeter djup). Jag vattenplanade med båda hjulen och tappade kontrollen men hade tur och lyckades reda ut det hela. Halkade ned på 4:e plats men nöp 3:e placeringen i sista kurvan på sistan varvet. Läs hela racerapporten och kolla in de första bilderna under bildgalleriet på N-TRADE RACING webben. Det kommer också att läggas ut fler bilder de närmaste veckorna. Håll utkik.

STORT TACK till vår klubb Norra Roadracing Sällskapet med extrafolk och vänner som åkt ned för att hjälpa Anderstorp Racing Club med funktionärsbiten och jobb bl.a. ute på posteringarna. Speciellt roligt att också få köra inför "hemmapublik" :) och göra bra ifrån sig.

Bifogat

• Hasse passerar vattenpölen.JPG
    Hasse passerar vattenpölen.JPG
    49.6 KB · Visningar: 71
  • Pallplats.jpg
    Pallplats.jpg
    75.2 KB · Visningar: 71

bomzx

Ny medlem
Gick med
6 May 2005
Hoj
aprilia mille r,cbr 1000 rr
Grattis!

Måste börja med att tacka er bägge för ett trevligt veckoslut!!
Riktigt kul att bli varvad av en så duktig förare som dig, blev dock lite orolig när jag såg dig stöta ihop med föraren i depåkurvan ,som du drog av knäpucken ifrån :yoparty , måste även tacka dig och Hasse för pushningen av att ställa upp, vi syns vid nästa race :tummenupp
Hoppas att det inte blev för mycket att göra på Hasses cykel
mvh
Anders

Last edited:

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Tack själv Anders. Vi har alltid lika trevligt i ert sällskap. Roligt att du ställde upp i tävlingen. Det är bra träning. Roligt också att du förbättrar dig så mycket hela tiden :tummenupp
Jo jag erkänner att jag kanske smällde på killen lite hårt i kurvan men jag har ju inte börjat med den här sporten för att vinna nån jävla popularitetstävling :) Är man i vägen får man skylla sig själv. Det är racing.
Både Hasse och hojen klarade sig bra. Bara att tvätta av gräset och ut och köra.

bomzx

Ny medlem
Gick med
6 May 2005
Hoj
aprilia mille r,cbr 1000 rr
KennethN skrev:
2128362 Tack själv Anders. Vi har alltid lika trevligt i ert sällskap. Roligt att du ställde upp i tävlingen. Det är bra träning. Roligt också att du förbättrar dig så mycket hela tiden :tummenupp
Jo jag erkänner att jag kanske smällde på killen lite hårt i kurvan men jag har ju inte börjat med den här sporten för att vinna nån jävla popularitetstävling :) Är man i vägen får man skylla sig själv. Det är racing.
Både Hasse och hojen klarade sig bra. Bara att tvätta av gräset och ut och köra.

Han får nog faktiskt skylla sig helt själv, huvudsaken var att du kom förbi!
poptävlingen har du nog redan vunnit : :lol

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:hihi han som vart av med en knäpuckel tror jag mej minsan vet vem det är :) han led inte nå störe kvla när jag träffa honom efter racet :)

Ja grattis till 3:e platsen igen då Kenneth :banana

Och till bra kört av er andra som också var med i tävlingen :)

Mvh Kakan

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
bomzx skrev:
2128427 poptävlingen har du nog redan vunnit : :lol
Skulle inte tro det, men det är väl bara att jobba vidare och lite hårdare för att bli den mest hatade här på forumet. Och som sagt... Jag lever inte för att vinna nån jävla popularitetstävling. Alltid retar man nån.

Kakan skrev:
2128504 :hihi han som vart av med en knäpuckel tror jag mej minsan vet vem det är :) han led inte nå störe kvla när jag träffa honom efter racet :)

Ja grattis till 3:e platsen igen då Kenneth :banana

Och till bra kört av er andra som också var med i tävlingen :)

Mvh Kakan
Då så. Bra att veta.
Då kan jag ju smälla på folk ännu hårdare nästa gång då :) Som sagt... Det är racing. Måste jag förbi så måste jag förbi.

Tack själv för att du ställde upp som funkis Kakan. Jättesnällt. Utan er kan vi inte leka där ute på banan :Bugar

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Grattis Kenneth till en fin körning, vilket race det blev, de fyra första inom åtta tiondelar. :tummenupp

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
KennethN skrev:
2128588
Då så. Bra att veta.
Då kan jag ju smälla på folk ännu hårdare nästa gång då :) Som sagt... Det är racing. Måste jag förbi så måste jag förbi.

Tack själv för att du ställde upp som funkis Kakan. Jättesnällt. Utan er kan vi inte leka där ute på banan :Bugar

:tummenupp Som du själv säger du är inte där för att vara snäll och låta andra vinna. Kör på å var hård :) men låtbli å skada dej bara ;)

Det var bara kul å jobba som funkis så risken är att jag poppar upp vid fler tillfällen :) Även kanske nån Tisdag på mitt sverige banan :banana

RacerMic

Motoridiot!!
Gick med
18 May 2004
Hoj
KTM 690E-08, KTM 250EXCF-08, Honda XR350-83, KTM 250SX-92 / Rex Roadmaster 198cc 1950...
Grattis Kenneth!!! Hoppas gaffeln funkade bra. Fortsätt såhär nu :yoparty

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
RacerMic skrev:
2137891 Grattis Kenneth!!! Hoppas gaffeln funkade bra. Fortsätt såhär nu :yoparty
JÄTTESTORT TACK !!! för att du servade gaffelbenet åt mig på så superkort varsel. Du é en gud på att meka. Va säger man... Världsklass!! Det blev hur bra som helst :tummenupp Å det blev ju pallplats också med hjälp av mekningen. Jag kommer nog in på Moped & Motor till veckan så får du serva mitt andra gaffelben också så att det blir lika bra :) Skall bara få tid att meka bort det nu i helgen.
/ Kenneth

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping