Starstriker
Som man googlar får man svar
Är jag fetbannad från Greatdays, eller har jag ett övertag?
Hur ser lönen ut?
Tjänsten är tillsatt nu. Lönen landade på 48k/månad.
Förmånligt pensionsavtal och fri ferrari på firman.
Är ni villiga att betala eller pratar vi om dökött som svarar i telefonen och kokar kaffe?
Att kalla personen som skall sköta i princip "allt" vårt fotarbete för dökött är lite föraktfullt tycker jag. För en yngre person tycker jag nog att det här är ett riktigt trevligt instegsjobb.
Vart fick du tag i den informationen? Jag har länge undrat som min tid som arbetslös (1 år nu) hur många jobb de förmedlar på af egentligen.
Läste det i DN eller nåt häromveckan.
Samtidigt ringde en tant från arbetsförmedlingen ang en snubbe hon ville utplacera hos oss. Han hade visst ett lite "brokigt" förflutet, men han var "snäll". Efter lite borrande fick jag reda på att killen var kriminell med ett antal inbrott och drogaffärer i bagaget. Han hade dock slutat nu, sen 2 månader tillbaka.
Nej tack. Jag känner faktiskt inte mycket medlidande med dessa killar. De får stå sitt kast.
Nåval. Om man försöker placera ut exkriminella så kan jag förstå att man inte presterar bättre en en/månad. I annat fall är det under all kritik. Undrar vad den där organisationen kostar oss skattebetalare egentligen..........
Last edited: