CayLe skrev:Man kan ju bli så arg på dom, jag hade uppkörning för A begränsad idag, och jag blev kuggad pga mitt val av växel
Vad är det för fel på dessa gubbar? Får dom inget av frun hemma eller?
NatoN skrev:Too bad
CayLe skrev:Efter att jag hade gjort konbanan så sa han att jag skulle använda en låg växel för att ha lite krut i maskinen när vi körde i trafiken. Sen när vi kom tillbaka så sa han att jag växlade för lite
Jag kan ju inte ha hur hög växel i som helst då hojen är strypt från 38kW till 20kw...
CayLe skrev:Efter att jag hade gjort konbanan så sa han att jag skulle använda en låg växel för att ha lite krut i maskinen när vi körde i trafiken. Sen när vi kom tillbaka så sa han att jag växlade för lite
Jag kan ju inte ha hur hög växel i som helst då hojen är strypt från 38kW till 20kw...
Conrad skrev:Hur kunde han höra hur mkt din cykel varvade? Vissa män är ju helt:kocko
CayLe skrev:Man kan ju bli så arg på dom, jag hade uppkörning för A begränsad idag, och jag blev kuggad pga mitt val av växel
Vad är det för fel på dessa gubbar? Får dom inget av frun hemma eller?
CayLe skrev:Eftersom att jag har kuggat en gång redan så kommer jag automatiskt att bli godkänd nästa gång
Det kan även tilläggas att EBS blev kuggad för hans kurvteknik
Snubben innan EBS blev oxå kuggad.
Och ja, alla hade samma gubbe...
ModiN skrev:synd för han också då.... varför blir du automatiskt godkännd då???
CayLe skrev:Dom har fått pengar till fikabröd + att dom har fått visa sin makt... nåja, nästa gång ska jag klara det..
Nisse Järnet skrev:Kör upp i Barkaby ist! Johan och jag fick iaf en normal gubbe som tur va.
CayLe skrev:Eftersom att jag har kuggat en gång redan så kommer jag automatiskt att bli godkänd nästa gång
Det kan även tilläggas att EBS blev kuggad för hans kurvteknik
Snubben innan EBS blev oxå kuggad.
Och ja, alla hade samma gubbe...
Vad hette han då? Hade också en jätte trevlig gubbe från vv. Fick till och med beröm för att jag var så säkerhetsmedveten eller vad han nu sa. *stolt*Nisse Järnet skrev:Kör upp i Barkaby ist! Johan och jag fick iaf en normal gubbe som tur va.
Kan kolla de. Johan och jag hade samma gubbe på A1, men nu hade jag en annan men Johan samma igen Fast båda dom är trevliga! Det sa dom till oss också när vi körde för A1Out_Spinner skrev:Vad hette han då? Hade också en jätte trevlig gubbe från vv. Fick till och med beröm för att jag var så säkerhetsmedveten eller vad han nu sa. *stolt*
Å fy fan! Man skulle ha dold kamera med sig...Ungefär som när Johan körde upp för Bil, då slog gubben vad om att Johan skulle kugga! Och det sa han innan dom ens satt sig i bilen! Och gissa hur det gick....Som tur va fick han tid igen 2veckor efter och klarade det då istmudder skrev:När syrran körde upp kuggade inspektören henne och 2 till för struntsaker redan på teknikbanan. Sen kläckte han ur sig följande kommentar, - Vad bra, nu hinner jag spela golf idag!
Han hade säkert betalt för hela dagen, men kuggade alla och kunde sluta tidigare.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |