flu
kvalitetsolja.se
Ska jag ta med mera Laffe, verkar ju behovas
Ska jag ta med mera Laffe, verkar ju behovas
Verkar som Burt Munro's ande hemsöker dig om nätterna
Jag tolkar det som att du ringde iaf. Mer än vad en annan gjorde i alla fall.Nu kan gubben Munro dra nåt gammalt över sig och lämna mig i fred ett tag, nån annan med mindre beslutsångest blev lycklig ägare till 550cc V-twin på omvärldsförvrängande 10hk..
För övrigt kan jag inte begripa hur det kan finnas något annat sätt att bygga på än det väl utprovade, ett fram å två tillbak
Mmm....
Av någon outgrundlig anledning tycker jag att den här annonsen passar här.
Köp ett spänne
eller en gaffel
Äähh. här är fler av karlns annonser
Elffors, du är sjuk.
Och jag är hemma från Englandet, med din Wirre
Att som storväxt karl i arbetskläder och vildvuxet skägg bli förnedrad i kvinnoaffär pga att man inte förstår skillnade på ditten o datten känns inget lockande. knappast den respekt man åtnjuter på vanliga affärer typ byggcenter o tibnor. Så jag sket i att ens försöka.
Det var en jälla whisky att räcka länge....
Eller har din hårdhudade hästbrutta haft räfst och rättarting med dig efter julafton och satt dig i evig stalltjänst för uteblivna glitterjulklappar??
Jag gör mig till talesman för ett gäng (tror jag) smyggubbar som vill ha mera svammel och järnmotordelar som inte passar....
Bild nr1 är på insugskanalen, Notera lilla radien, huva Brrr!!
Bild nr2 är på en "liten" klack i avgaskanalen och tredje på en rörstos i insuget som stryper och har en bultskalle som sticker ut i kanalen
Made in Amerikat
Har inte stenkoll på vad du letar efter men detta hittade jag tex. Om det är rätt har jag dock ingen aning om.
http://global.ebay.com/6_Intake_Valves_Chevrolet_1955_-_1963_68_265283327/380300321100/item
Se där ja! det verkar vara rätt ventiler. Men nu har jag redan beställt ventiler så jag kör på dem.
Hittade 20 minuter efter jag beställde dem, denna sida med precis allt jag behövde.
http://victorylibrary.com/kns/parts.htm
Blir dock inte klok på hur det till att beställa?
Verkar som antingen skickar man en beställning per brev med pengar i kuvertet eller mailar pengar med paypal och skickar beställningen med brev, Mycket krångligt.
De har bla ventilerna, vassare kammar och annat som är svårt att hålla tassarna borta ifrån
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|