Grown ups 2...WHAT THE FUCK!

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
crescent
Har sett 1:an..vilket var skit.

Men pga brist på annat denna söndag, då alla jävla kanaler slutat med film tydligen på heliga söndagar, kollade jag på 2:an.
O god damn...nominerar den härmed till sämsta filmen ever made!

Garva inte en enda gång...överdriven, fjantig o jävligt pinsamt dålig. Hur kunde den ens få gå på bio!?

Det var allt jag hade att säga...over and out

jetson

Guest
Skön tråd.

Jag började titta på grown ups 2 för jag trodde jag sett första filmen, det har jag dock inte (jag misstog den första filmen för någon annan film som faktiskt var rolig)

Klarade bara av 10 minuter av den innan jag stängde av, blev lite förvånad att så kända skådisar medverkade i en så extremt dålig "film".

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Man kan fråga sig om ens de som skrev grownups-filmerna tyckte de var roliga? och hur kan ens Adam Sandler låta sig vara med i dessa dyngor? :gnissla

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
Jäklar sicken sågning av filmen... Inte kan man på något vis påstå att filmen var ett mästerverk på något vis, men nog har jag sett filmer som har varigt avsevärt sämre än Grown ups...

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Ettan må vara dålig, men tvåan är ett skämt. Såg 5-10min innan jag var tvungen att slå av, filmad som en massa separata klipp utan både humor och handling. Min 4åriga dotter skulle göra det bättre....

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Man kan fråga sig om ens de som skrev grownups-filmerna tyckte de var roliga? och hur kan ens Adam Sandler låta sig vara med i dessa dyngor? :gnissla
De här filmerna är ju Adam Sandler. Exakt hans typ av film/humor (!). Han har för övrigt varit med och skrivit båda Grown Ups.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO