Grupp köp minimoto ?

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Skulle vara as-fräckt att ha ( och det är ett grymt bra pris ) en tyvärr så behöver jag fokusera vidare på att lägga stålarna på mina redan befintliga motordrivna leksaker.

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
tror fan ja ska göra det :D har dock inte råd denna månad så jag hoppas att möjligheten finns kvar när man får lön nästa gång :yoparty

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
988R skrev:
Är det några i S-vall som ska köpa minisar schysta priser 1950:-

Jag/vi Ska fixa en sen oxå!! Men blir som superbeast skulle jag tro..
Sen får vi fixa ett rejs på banan!!! :yoparty :martialar

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Vill bara säga att det här inte är riktiga minimotos utan mer av typen dinkitoy hoj/minimoto. Det finns en sån där här i stan då det är en kille som säljer/ska börja sälja dom för 8000:- En jobbarkompis hade den på jobbet för nån vecka sen så man provsatt lite och så men provkörde den inte men den verkar inte direkt rapp/snabb=no weelies 0-50 på 10 minoootaaa kanske :tummenupp :D fast man sitter bättre på den (när man är lång) än på en riktig minimoto=sämre markfri gång och chassit såg billigt ut men den är ju billig :tungan

Skulle funka som depåmoppe men nån riktig räser tyckte jag att det inte verka vara. Jag skulle hellre lägga pengarna på en beggad riktig minimoto.

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
Tomasol skrev:
Vill bara säga att det här inte är riktiga minimotos utan mer av typen dinkitoy hoj/minimoto. Det finns en sån där här i stan då det är en kille som säljer/ska börja sälja dom för 8000:- En jobbarkompis hade den på jobbet för nån vecka sen så man provsatt lite och så men provkörde den inte men den verkar inte direkt rapp/snabb=no weelies 0-50 på 10 minoootaaa kanske :tummenupp :D fast man sitter bättre på den (när man är lång) än på en riktig minimoto=sämre markfri gång och chassit såg billigt ut men den är ju billig :tungan

Skulle funka som depåmoppe men nån riktig räser tyckte jag att det inte verka vara. Jag skulle hellre lägga pengarna på en beggad riktig minimoto.
nä,det ä klart att det bara är en skitgrej,men va fan,lite kul kan man säkert ha med den :D ,byta motor kanske eller trimma lite,den kostar ju inte mer än en lite blötare krogsväng :fyllisar!för en riktig beggad mininmoto får man väl ge säkert 15 lappar eller mer kanske :va jaja,funderar vidare ja :tungan .kanske man kan ta den ner på stan å hänga in i garderoben på aveny likssom ba :banana

BornForTheRoad

Kör så det ryker..........
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Katana 1168 och minimoto
Det är klart att man måste köpa en mini åt grabben.... Det var ju löjligt billigt.. Ska du beställa en oxå??? :tummenupp

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Jag ska då beställa en! Som sagt, det är ju en rolig leksak för en billig peng!
Reservdelar gick väl att beställa från england rätt enkelt som jag förstog det!?

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
då har man beställt en minimoto då :yoparty blir kul att se hur länge den håller med en tjockis på :tungan fudpucker å pär grip har åzå beställt men dom kör man ju ifrån lätt,större fugge å lite hemma portning bara :tungan

#47 ss600

Marcus Lindström
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar..
-jo det är klart att man måste ha en sån...har nyss beställt en.
Det blir ju billigare och köra försäsongs träningen på jobbet än att åka till spanjen :tungan

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
superbeast skrev:
då har man beställt en minimoto då :yoparty blir kul att se hur länge den håller med en tjockis på :tungan fudpucker å pär grip har åzå beställt men dom kör man ju ifrån lätt,större fugge å lite hemma portning bara :tungan

Jag kommer att vinna lätt! Du kan trimma hur mycket du vill men jag kommer ändå att susa förbi dig LÄTT! Jag vägerju 90 kilo mindre dessutom! ;)
Vi måste ju fixa ett lokalt minimotomästerskap till våren! Hyra gocartbanan o reeejsa!!

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
Fudpucker skrev:
Jag kommer att vinna lätt! Du kan trimma hur mycket du vill men jag kommer ändå att susa förbi dig LÄTT! Jag vägerju 90 kilo mindre dessutom! ;)
Vi måste ju fixa ett lokalt minimotomästerskap till våren! Hyra gocartbanan o reeejsa!!
eat my shorts :arsele

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...