GUZZ
Medlem
- Gick med
- 8 Sep 2003
- Hoj
- 1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Är det några i S-vall som ska köpa minisar schysta priser 1950:-
988R skrev:Är det några i S-vall som ska köpa minisar schysta priser 1950:-
ICEbreaker skrev:Vad är det för märke,v kyl,cc osv???
988R skrev:Är det några i S-vall som ska köpa minisar schysta priser 1950:-
nä,det ä klart att det bara är en skitgrej,men va fan,lite kul kan man säkert ha med den ,byta motor kanske eller trimma lite,den kostar ju inte mer än en lite blötare krogsväng !för en riktig beggad mininmoto får man väl ge säkert 15 lappar eller mer kanske jaja,funderar vidare ja .kanske man kan ta den ner på stan å hänga in i garderoben på aveny likssom baTomasol skrev:Vill bara säga att det här inte är riktiga minimotos utan mer av typen dinkitoy hoj/minimoto. Det finns en sån där här i stan då det är en kille som säljer/ska börja sälja dom för 8000:- En jobbarkompis hade den på jobbet för nån vecka sen så man provsatt lite och så men provkörde den inte men den verkar inte direkt rapp/snabb=no weelies 0-50 på 10 minoootaaa kanske fast man sitter bättre på den (när man är lång) än på en riktig minimoto=sämre markfri gång och chassit såg billigt ut men den är ju billig
Skulle funka som depåmoppe men nån riktig räser tyckte jag att det inte verka vara. Jag skulle hellre lägga pengarna på en beggad riktig minimoto.
superbeast skrev:då har man beställt en minimoto då blir kul att se hur länge den håller med en tjockis på fudpucker å pär grip har åzå beställt men dom kör man ju ifrån lätt,större fugge å lite hemma portning bara
eat my shortsFudpucker skrev:Jag kommer att vinna lätt! Du kan trimma hur mycket du vill men jag kommer ändå att susa förbi dig LÄTT! Jag vägerju 90 kilo mindre dessutom!
Vi måste ju fixa ett lokalt minimotomästerskap till våren! Hyra gocartbanan o reeejsa!!
vi får försöka ordna nått inofficielt championship till sommarenBornForTheRoad skrev:Har köpt en nu jag oxå... Kan ju bli riktigt skoj!!
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|